Новата генерација на Peugeot 3008 пристигна во Македонија

Новата трета генерација на Peugeot 3008 отсега е достапна и за македонските купувачи. Новата инкарнација се промени до непрепознатливост – Французите избраа сосема поинаква форма на каросеријата, а под неа има целосно електричен и хибриден погон.

Третата генерација на овој модел не е ништо како неговите претходници. Новиот облик на каросеријата привлекува око, а моторната понуда вклучува исклучително интересен електричен погон кој може да предизвика бурни реакции на пазарот, како и еден бензински mild-hybrid погон.

Ново во 3008 е нежно заоблената линија на задното стакло. Овој потег го доближува овој модел до популарниот сегмент на SUV-купе и во исто време создава поголема оддалеченост од моделот 5008. Во понудата ќе има неколку интересни нијанси на бои, а во прв план е Obsession Blue. Покрај тоа, ќе бидат достапни и Ingaro Blue, Okenite White, Pearl Black, Artense Grey и Titanium Grey бои.

Кои се димензиите на новиот Peugeot 3008? Во овој поглед, тој не е драстично променет во споредба со неговиот претходник. Должината достигнува 4,54 метри, ширината е 1,89 метри, а висината е 1,64 метри. Дизајнерите на марката го облекоа овој автомобил во атрактивна каросерија која во исто време се однесува на претходните модели, но има и доза на индивидуален стил.

Во овој автомобил дебитира и целосно новиот i-Cockpit кој користи голем заоблен екран од 21 инчи. Овој нов команден центар се наоѓа, како и обично, на врвот на контролната табла. Прекинувачите i-Toggle (дополнителен мал екран) се задржани на централната конзола. Кокпитот е украсен со карактеристичен тапацир со скриено осветлување одоздола. Новиот облик на централната конзола овозможува поергономски распоред на преградите за складирање, држачите за чаши и индуктивниот полнач.

Новиот Peugeot 3008 е достапен со 1.2-литарски PureTech бензински мотор надополнет со 48V mild-hybrid систем. Овој погон испорачува 136 коњски сили и е поврзан со 6-степен автоматски менувач. Во однос на електричните верзии, основната верзија користи батерија со нето капацитет од 73 kWh, која работи на 400V. Станува збор за никел-манган-кобалт конструкција која е наменета да обезбеди висока ефикасност. Електричниот мотор генерира 210 коњски сили и вртежен момент од 353 Nm, а сето тоа оди на предните тркала. Досегот со едно полнење кај оваа основна верзија достигнува 525 километри.

Втората опција ќе биде AWD верзијата – тука има батерија од 73 kWh и дополнително има мотор со 111 коњски сили на задната оска. Вкупната моќност е 320 коњски сили, што интересно, не влијае на досегот. Платформата STLA Medium го исклучува погонот кога не е потребен, намалувајќи ја потрошувачката на енергија. Едноставно, нели?

Понудата на Peugeot E-3008 завршува со Long Range варијантата со батерија од 98 kWh. Ова е навистина импресивен резултат, далеку подобар од многу конкуренти. Интересно, тука има само еден мотор на предната оска, кој генерира 230 коњски сили. И тука е клучно за Peugeot да добие што е можно поголем досег со едно полнење. Оваа верзија нуди дури 700 километри досег со едно полнење според стандардот WLTP.

Во однос на нивоата на опременост, достапни се Allure и GT. На овој начин Peugeot сака да го поедностави процесот за клиентите, а дополнително се достапни различни пакети за опционална опрема.

Повеќе информации за автомобилот може да најдете ТУКА или да го посетите продажниот салон на Peugeot.