Како да ја зголемите моќноста на моторот без да ја отворите хаубата? Овој пат не се работи за „чип тјунинг“, а уште помалку за ажурирање на софтверот. Stellantis најде друг начин да ја зголеми моќноста на своите мотори.
Ако ги погледнете веб-страниците на различните брендови на Stellantis Group, ќе забележите мали промени. Моторот 1.2, изведен од семејството PureTech, но редизајниран (не нужно на подобро) досега беше достапен во верзии со 136 коњски сили и 100 коњски сили. Сега благите хибриди се помоќни. Бројот на дополнителни коњи не е голем, но вреди да се забележи.
Значи, ако мислевте дека тука се направени некои промени, се лажете. Математиката ви ја кажува вистината. Едноставно, користејќи ги хомологациските промени, беше усвоен поинаков концепт на пресметковна моќност.
Stellantis досега има дадено посебни бројки за моќноста на моторот за класичната верзија и за благиот хибрид. Ова е практика што ја користат многу компании, бидејќи поддршката на системот MHEV всушност не се претвора во зголемена моќност. Тоа е повеќе форма на краток истрел на дополнителни њутнметри, со што се намалува оптоварувањето на единицата за внатрешно согорување и на тој начин се намалува потрошувачката на гориво. Едноставно?
Новите прописи ќе ги толкуваат овие податоци малку поинаку, поради што Stellantis го измени начинот на кој ги обезбедува податоците. Претходниот метод станува минато. Во каталозите ќе видите вредности од 110 коњски сили (за претходната верзија со 100 КС) и 145 коњски сили (за верзијата MHEV со 136 КС).
Сè поради „преклопувањето на кривата“ на овие единици. Ова не е вкупната моќност на единиците за согорување и електричните единици, туку пресметаната максимална моќност на зглобот кога нивниот опсег почнува да се преклопува. Оттука и 10 дополнителни коњи во основниот благ хибрид и 9 во помоќниот.
Штета што сето ова време никој не размислувал за поголеми и помоќни хибриди. И не мислам на plug-in хибрид, кој ќе се појави во Peugeot и Opel, туку на поефикасен класичен хибрид или благ хибрид. Дури и ако почетната точка беше моторот 1.6 Turbo, тоа би бил примамлив предлог за поширок опсег на клиенти. Засега проширувањето на благата хибридна понуда ќе се одвива на долниот дел. Овде ќе го видиме новиот Fiat 500 со мотор 1.0 MHEV со 71 КС (или малку повеќе, ако и овде се смени математиката). Овој погон моментално е достапен само во Panda, а го знаете и од претходните 500.
Благите хибриди може да се појават и во автомобилите базирани на платформата STLA Large, т.е. во новите Alfa Romeo Stelvio и Giulia. Таму, исто така, имаше гласини за задржување на единицата 2.9 V6, толку посакувана од најпребирливите клиенти на брендот.




