Досега, оригиналниот кросовер на Peugeot немаше електрична верзија. Па, сега конечно има. Peugeot e-408 изненадува со значително модернизиран погон.
Peugeot e-408 може да има до 210 коњски сили. Ова е нова карактеристика на Stellantis, која може да биде вклучена и во други модели на марката. Досега најмоќниот „електрик“ во Peugeot можеше да биде единица со 156 коњски сили, а со новиот Peugeot e-408 тоа се менува и ќе има дури 210 коњски сили.
Всушност, моторот во нормални поставки ќе има „само“ 170 коњски сили. Дури откако ќе се префрлиме на Sport режим ќе ги добиеме целосните параметри – 210 коњски сили и 345 Nm вртежен момент. Тоа е сепак помалку од врвната plug-in hybrid верзија.
Брендот не се пофали со перформансите на новата верзија, туку информира за следните новитети. Станува збор за батерија со зголемен капацитет – 58,2 kWh нето. Ова е мало зголемување во споредба со неговите претходници, но досегот треба да се зголеми на 453 километри според стандардот WLTP.
Peugeot e-408 нема да изненади ниту со максималната моќност на полнење. Тоа е 120 kW и не е еден од најголемите во сегментот. Французите известуваат дека полнењето на автомобилот од 20 до 80% ќе трае 30 минути. Новиот модел, сепак, ја задржува практичноста на хибридната верзија – го има истиот багажник (471 литри), а нема да загубат ниту патниците.
Ниту во однос на стајлингот нема да најдеме многу промени. Тоа може да биде плус. Сè уште добиваме спектакуларни бандажи, интересни бои и изглед кој поларизира и не ве остава рамнодушни. Во внатрешноста, Peugeot e-408 ќе импресионира со својата богата опрема и добра завршница. И овде ништо нема да се промени во споредба со верзиите со мотор со внатрешно согорување. Ова вклучува, меѓу другото, 19-инчни бандажи и LED Matrix светла во верзијата GT. Ќе биде достапна и малку пониска верзија Allure.
Без разлика на верзијата, автомобилот ќе биде опремен со топлинска пумпа, а ќе има и модифициран систем за навигација кој ќе го олесни планирањето на патувањата и наплатата. Ќе може да се комуницира и со Peugeot преку апликација.
Автомобилот веќе може да се нарача, на пример, во Германија. На тој пазар, Peugeot e-408 чини 46.600 евра за верзијата Allure и 50.210 евра за GT верзијата.










