Ако очекувате дека Jeep, Peugeot, Opel или Citroen ќе ги намалат цените на нивните автомобили, за жал се лажете. Carlos Tavares има контроверзен пристап кон оваа работа, кој ја радува компанијата, но може да ги разочара потенцијалните клиенти.
Ваква чудна ситуација на пазарот немавме со години. Во САД, се помалку луѓе можат да си дозволат нови автомобили. Само 40% од семејствата и само 18% од самците имаат можност да влезат во салон и да купат целосно ново возило. И во Европа овие бројки стануваат се позабележителни. И покрај тоа, многу водечки европски концерни немаат намера да ги намалат цените на своите автомобили. Carlos Tavares, извршен директор на Stellantis, ја аргументира својата позиција на многу остар начин. И иако од една страна е тешко да не се согласите со него, оваа стратегија предизвикува некои сомнежи.
Carlos Tavares смета дека ценовната војна ќе доведе до масакр на пазарот. И ова може да заврши со банкрот на најголемите компании. Многу производители работат во чуден простор овде. Од една страна, пониските цени би гарантирале поголема продажба. Сепак, тоа значи и многу помала маржа, што секако се преведува во помала заработка на секој автомобил.
Од друга страна, повисоките цени го решаваат овој проблем, но ја намалуваат побарувачката. И овде, поместувањето на границата во друга насока, исто така, може да биде штетно за брендот. Вреди да се запамети дека клиентите се тест за секоја стратегија. И тие се повеќе се водат од нивниот паричник и здравиот разум, па оттука и зголемената популарност на брендовите од Кина.
Овие, иако непознати, привлекуваат посетители со атрактивни автомобили по добра цена. Затоа, никој не треба да се чуди што продажбата овде рапидно расте, особено по ниски цени. Истото важи и за Tesla, која редовно ги прескапува своите модели.
Луѓето сакаат да купуваат нови автомобили, но тие едноставно им се недостапни. Оттука и фантастично просперитетниот пазар на половни автомобили. Овие се многу популарни не само поради цените, туку и поради опремата. На крајот на краиштата, овде често добиваме многу повеќе, без решенија кои повеќе иритираат отколку што ја подобруваат безбедноста (вклучувајќи го и системот ISA).
Дали Stellantis го избра вистинскиот пат? Времето ќе каже. Она што е сигурно е дека Carlos Tavares има рака во водењето на бизнисот, иако тоа го прави на многу контроверзен начин. Максималното споделување на компонентите помеѓу автомобилите, поедноставувањето на опсегот и одржувањето повисоки цени е добро за акционерите и финансиската стабилност на компанијата, но во исто време малку одбива некои клиенти.





