Новиот 911 Carrera S е помоќен од кога било, а има и придобивки од решенијата на 911 Turbo. Еве го новиот фејслифт Porsche 911 Carrera S, златната средина во понудата на овој модел.
Колку можете да исцедите од овој автомобил? Како што можете да видите, специјалистите од Цуфенхаузен имаат многу да кажат. Новиот Porsche 911 Carrera S 2025 доаѓа на пазарот, освежена верзија на оваа популарна варијанта. Има подобрен изглед, вози подобро, нуди повеќе моќ и недостасува само едно нешто што толку многу го сакавме.
Porsche 911 Carrera S или прекрасниот компромис. Што направија Германците за да го подобрат овој автомобил? Рецептот за успех е едноставен. 3.0-литарскиот шестцилиндричен боксер мотор беше засилен за 30 коњски сили, истиснувајќи неверојатни 480 коњски сили. Ова е најмоќната инкарнација на оваа варијанта во историјата. Добивањето таква моќ беше можно благодарение на употребата на решенија од моделот 911 Turbo.
Ова е доволно за да стигнете од 0 до 100 км/ч за 3,3 секунди, а бројачот застанува на 308 км/ч. Не треба ништо повеќе во ваков автомобил, нели? Моќта се пренесува на задните тркала преку 8-брзински PDK менувач. Овој пат, нема да добиете мануелен менувач – исчезна од понудата и веројатно нема да се врати.
Дополнително, имаме неколку бонуси кои нема да ги најдеме кај послабата Carrera. На пример, постои системот Porsche Torque Vectoring Plus (PTV+), кој ги подобрува возните карактеристики на овој автомобил. Имаме и стандардни сопирачки дискови со дијаметар од 408 мм напред и 380 мм назад.
Фрлете грст злато и добивате Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) и спортска суспензија PASM со 10 мм помалку растојание од подлогата. Присуството на PASM суспензија значи и деби на управувањето на задната оска во овој автомобил, што се преведува во уште поголема агилност.
Стајлингот не е изненадување. Станува збор за развој на освежениот дизајн на моделот, кој се одликува со малку редизајниран преден дел и нови светла одзади. Се разбира, клиентите имаат уште многу простор да се покажат во однос на индивидуализирање на изгледот. На пример, постои палета на бои PTS и PTS Plus, а кабината може да биде во многу различни начини. Границата е креативноста и… буџетот.
И што недостасува овде? Па, Porsche 911 Carrera S од 2025 година, како и сите верзии по фејслифтот, веќе нема аналоген тахометар и класичен „клуч“ за стартување на автомобилот. Ова се мали нешта, но многу недостасуваат…