Новата Porsche Panamera E-Hybrid е достапна во вкупно четири хибридни верзии. Сега во гамата се приклучуваат уште два модели со V6 мотор. Сепак, тоа не значи дека им недостасува енергија.
За брендот од Цуфенхаузен, ова во основа е сосема нова генерација. Во пракса, можеме да зборуваме за многу напреден фејслифт кој донесе голем број видливи промени. Дополнително, гамата на погонски единици е целосно обновена, фокусирајќи се на plug-in хибридите. Porsche Panamera E-Hybrid е основата на понудата на овој модел, а сега на понудата се приклучуваат две нови верзии. Запознајте ги 4 E-Hybrid и 4S E-Hybrid верзиите.
Porsche Panamera 4 E-Hybrid и 4S E-Hybrid продолжуваат да го користат V6 моторот. Срцето на овие автомобили е 2.9-литарскиот Biturbo V6 мотор. Сепак, неговата независна моќ зависи од варијантата. На пример, верзијата 4 E-Hybrid нуди 304 коњски сили од моторот со внатрешно согорување, односно вкупната системска моќност е 470 коњски сили и 680 Nm вртежен момент. Ова е доволно за забрзување до 100 км/ч за само 4,1 секунда, а максималната брзина достигнува 280 км/ч.
Во верзијата 4S E-Hybrid, моторот со внатрешно согорување е зголемен на 353 коњски сили, а системската моќност се зголеми на 544 коњски сили и 750 Nm вртежен момент. Ова ви овозможува да го намалите забрзувањето за 0,4 секунди (стотка се појавува на часовникот за 3,7 секунди), а исто така ја зголемува максималната брзина за 10 км/ч, односно на 290 км/ч.
Најважната промена која ја зголемува удобноста при користење во хибридниот режим е новата батерија. Нејзиниот капацитет се зголеми од нешто повеќе од 17 на 25,9 kWh, односно за точно 45%. Сепак, тоа не значи дека опсегот се зголемува совршено пропорционално. Новиот дизајн на батеријата има поголема густина на енергија. Ова овозможува значително зголемување на ефикасноста додека се одржуваат покомпактни димензии на целата структура.
Како резултат на тоа, опсегот сега достигнува 96 километри со едно полнење. Овој резултат го постигнува и новиот електричен мотор интегриран со куќиштето и колото за ладење на маслото на PDK менувачот. Дизајнот на моторот на внатрешниот ротор (роторот се ротира внатре во статорот) ја намалува инерцијата на масата за 50%, што ја подобрува реакцијата на гасот. Porsche ја зголеми и моќта за регенерација, која сега достигнува 88 kW. Друга нова карактеристика е побрзо полнење со наизменична струја, со моќност до 11 kW.
Промените во дизајнот на погонот беа придружени со софтверски модификации. Сега режимот на работа на батеријата е поврзан, на пример, со навигацијата што работи во автомобилот. Ова овозможува поефикасно користење на електричната енергија додека патувате. За возврат, во режимите Sport и Sport Plus, целното ниво на полнење на батеријата е намалено на 20 и 30%, соодветно (претходно: 30 и 80%).
Кај овие верзии достапни се и Porsche Active Suspension Management и новата Porsche Active Ride суспензија. Посебно Porsche Active Ride е голема љубопитност овде. Секој амортизер е опремен со хидраулична пумпа која се напојува со инсталација од 400 V. Амортизерите работат на фреквенција до 13 Hz, што значи дека можат да ги приспособат своите поставки до 13 пати во секунда. Благодарение на ова, автомобилот може да ја компензира нерамномерноста, да ги избегнува дупките (буквално „прескокнува“ преку нив) и да одржува совршена стабилност додека возите.