Porsche го претстави новиот фејслифт Taycan

Porsche направи особено обемна модернизација на моделот Taycan. Новите верзии имаат поголема моќност, поголем досег, побрзо забрзување и побрзо полнење. Одделот за дизајн на Porsche исто така го изостри дизајнот и ги направи моделите Turbo попрепознатливи. Сите верзии на Taycan имаат уште посеопфатна листа на стандардна опрема и доаѓаат со најновата генерација на Porsche Driver Experience со подобрен концепт на дисплеите и контролата.

Сите три варијанти на каросеријата ќе имаат бројни модификации од датумот на лансирање – спортскиот седан Taycan, сестраниот Taycan Cross Turismo, кој е достапен со off-road пакет и спортскиот, но практичен Taycan Sport Turismo. Во секој случај, достапни се четири варијанти со погон само на задните тркала и погон на сите тркала. Освежената верзија на Taycan ќе биде достапна за продажба оваа година на пролет.

На патот кон сериското производство, развојните инженери и тест возачите извозеа повеќе од 3,6 милиони километри во камуфлирани тест автомобили ширум светот за да продолжат да го подобруваат првиот целосно електричен спортски автомобил на Porsche. Производителот на легендарни спортски автомобили досега има произведено речиси 150.000 примероци на Taycan. Најважните пазари за Taycan во моментов се САД, Велика Британија, Германија и Кина.

Сите освежени модели имаат подобрено забрзување и подобрени перформанси. Два примери од двата краја на портфолиото: како спортски седани, Taycan и Taycan Turbo S достигнуваат 100 км/ч од мирување за само 4,8 и 2,4 секунди, соодветно. Ова ги прави 0,6 и 0,4 секунди побрзи од нивните претходници.

Со новата функција push-to-pass (во пакетот Sport Chrono), моќноста може да се зголеми до 70 kW (во зависност од моделот) со притискање на копчето на воланот и трае 10 секунди. Подобрите забрзувања генерално се резултат на повисоките перформанси на системот. На пример, основниот Taycan дава 60 kW повеќе од претходно. Во Taycan Turbo S, тоа е дополнителни 140 kW (со Launch Control). Ова ја зголемува моќноста на системот на врвниот модел на луди 952 коњски сили.

Во зависност од варијантата на каросеријата и погонот, опсегот според WLTP е зголемен на 678 километри, што претставува зголемување од 175 километри или 35%. Освежениот Taycan не само што бара помалку застанувања за полнење на долги патувања, туку и се полни побрзо: на пример, може да се полни до 320 kW кај хиперполначи од 800 волти. Ова е за 50 kW повеќе од претходно. Капацитетот за брзо полнење на новата моќна батерија е значително проширен. Ова значи дека моќта на полнење од повеќе од 300 kW трае до пет минути, а многу висок капацитет за полнење може да се постигне побрзо, дури и при ниски температури.

Исто така, во зависност од стилот на возење и другите променливи работи, ова може да го намали времето потребно за полнење од 10 на 80 проценти на половина во споредба со неговиот претходник. За првата генерација на Taycan, времето на полнење од 10 до 80 проценти SOC на 15 степени е 37 минути. Под истите услови, на освежениот Taycan му требаат само 18 минути и покрај поголемиот капацитет на батеријата. Батеријата Performance Plus сега има вкупен капацитет од 105 kWh (наспроти 93 kWh).

Сите освежени модели на Taycan доаѓаат стандардно со адаптивна воздушна суспензија. Новата суспензија Porsche Active Ride може да се нарача како опција за верзии со погон на сите тркала. Овој систем нуди импресивен опсег помеѓу удобноста и динамиката при возење.

Суспензијата го одржува телото на Taycan на ниво во секое време, дури и при динамично сопирање, вртење и забрзување. За време на непречено возење, системот речиси целосно ги апсорбира нерамнините. Во динамични ситуации на возење, суспензијата Porsche Active Ride обезбедува практично совршена врска со патот благодарение на балансирана распределба на оптоварувањето на тркалата. Кога ќе се активира соодветниот режим, суспензијата може да ги компензира движењата на телото за да ги намали силите при забрзување на патниците.

Со нов преден и заден дизајн со различни рефлектори и задни светла, експертите во Style Porsche дополнително го усовршија чистиот дизајн на Taycan. Новите предни браници и порамните фарови даваат уште поголем акцент на ширината на Taycan.

Новите фарови се опремени со HD Matrix LED технологија со висока резолуција и детална оптика и сега ја прикажуваат препознатливата графика со четири точки на брендот. Логото на Porsche во лентата на задните светло има тродимензионален дизајн со стаклен изглед. За прв пат има верзија која вклучува анимации за добредојде. Други значајни карактеристики ја вклучуваат акцентната боја Turbonite, која ги издвојува моделите Turbo и Turbo S од другите верзии и во надворешноста и во внатрешноста.

Комбинираната табла со инструменти, централниот дисплеј и опционалниот екран за совозачот имаат оптимизиран кориснички интерфејс со дополнителни функции. Прекинувачот за режим на возење на воланот сега е дел од стандардната опрема. Моделите на Taycan опремени со пакетот Sport Chrono и Performance Battery Plus имаат специјално копче push-to-pass.

Користејќи ја новата рачка лево под воланот, контролата на системите за помош на возачот е уште поинтуитивна. Системот Apple CarPlay е подлабоко интегриран во дисплеите и функционалноста на возилото. Новата функција „in car Video“ овозможува видео стриминг на централниот дисплеј и на екранот на совозачот.

Сегашното подобрување во перформансите и ефикасноста се должи на голем број фактори: напредна погонска група со нов мотор на задната оска со до 80 kW поголема моќност кај сите модели, ревидиран пулсен конвертор со оптимизиран софтвер, помоќни батерии, редизајниран термички менаџмент , нова генерација топлинска пумпа и ревидирана рекуперација на воланот и ревидиран погон на сите тркала.

Максималната моќ на рекуперација при забавување од големи брзини се зголеми за повеќе од 30 проценти – од 290 на 400 kW. Сите варијанти се стандардно опремени со аеродинамички оптимизирани тркала и гуми со намален отпор на тркалање. Новите тркала и гуми од 21 инчи се специјално развиени за оваа намена.

Иако новиот Taycan тежи до 15 килограми помалку, стандардната опрема е уште пообемна од порано и нуди: амбиентално осветлување, ParkAssist со камера за рикверц, електрично преклопни надворешни ретровизори со амбиентално осветлување, загреани предни седишта, Porsche Intelligent Range Manager (PIRM) , термална пумпа со нов систем за ладење, безжично полнење на паметни телефони, приклучоци за полнење од страна на возачот и совозачот, избирач на режим на возење и серво волан Plus.