Porsche Panamera ќе претрпи уште едно големо освежување. Верзијата за моделската 2024 година ќе добие не само освежен стил и целосно нов кокпит, туку и модифицирани погонски единици. За нешто повеќе од два месеци, на 24 ноември, новата Porsche Panamera ќе биде официјално претставена. Еден од бестселерите на брендот ќе добие голем број промени насочени кон привлекување повеќе клиенти во салоните.
Porsche Panamera од 2024 година ќе има освежен надворешен дизајн и нов ентериер. Однадвор, фејслифтираната Panamera може да се препознае по малку повеќе „аголни“ детали. Промените ќе бидат слични на оние на Cayenne, каде што предниот и задниот дел се дискретно, но видно освежени. Она што ќе биде ново е кокпитот, кој визуелно ќе биде сличен на оној на фејслифтираните Taycan и Cayenne. Голем екран ќе ја замени класичната инструмент табла, а два екрани на контролната табла ќе овозможат и пристап до мултимедија за совозачот. Селекторот на автоматскиот менувач ќе се наоѓа зад воланот, а повеќе простор ќе има и на централната конзола.
Ќе има четири plug-in хибридни верзии во новата Panamera. Досега на располагање беа три, што не е голема промена. Сите варијанти ќе имаат темелно изменет систем, со нова батерија со капацитет од 25,9 kWh. Опсегот во електричниот режим е зголемен за 70%, а можноста за брзо полнење ќе го олесни полнењето со електрична енергија. Во случај на полнење со наизменична струја, можеме да сметаме на 2,5 часа време за полнење, бидејќи максималната моќност ќе достигне 11 kW.
Електричната единица е целосно унифицирана со PDK менувачот, што ги намалува димензиите на системот и ја ограничува неговата тежина. Моќноста на единицата е 140 kW (190 КС). За Porsche клучни ќе бидат верзиите со 3.0-литарски V6 и 4.0-литарски V8 мотори. Се разбира, во верзијата PHEV, која станува се попопуларна меѓу клиентите. Може да сметате на добри перформанси и долг дострел, иако присуството на поголема батерија ќе резултира со поголема тежина. Panamera може да се „здебели“ за околу 100-120 килограми, што ќе биде забележливо за многу возачи.
Така, за да ги минимизира негативните ефекти од вишокот тежина, Porsche се одлучи за целосно нова суспензија со амортизери со два вентили. Со доплата ќе биде достапно решение со активни амортизери и пневматика.
Овие промени ќе овозможат Panamera да остане на пазарот уште неколку години. Сè укажува дека Porsche сака да го замени овој модел директно со електричен автомобил. Продолжувањето на животниот век на Panamera ќе овозможи завршување на работата на нова платформа која треба да ги исполни очекувањата во однос на опсегот и перформансите.