Peugeot Rifter

Со новиот Peugeot Rifter бев на дводневен Road Trip до Берово!

Rifter е замена за моделот Partner Tepee и во споредба со тој модел сега има многу поавантуристички и понтересен изглед. Rifter не само што изгледа голем и робустен, туку навистина нуди мноогу простор во внатрешноста. Задните врати се лизгачки, а влегувањето и излегувањето од возилото е доста лесно. За разлика од сите тие нови фенси „SUV” модели, Rifter нуди дупло повеќе простор во целата кабина, а исто така е и многу попрактичен.

Ентериерот во Rifter изгледа модерно како и во другите модели на Peugeot. Ми се допадна тоа што i-Cockpit дизајнот што го имаат сите нови модели на брендот е имплементиран и во Rifter. Овој сетап каде што управувачот е помал и е поставен малку пониско од нормалата, а инструмент таблата е поставена повисоко предизвика мала контроверзија на почетокот бидејќи кога прв пат ќе седнете во некои од моделите на Peugeot ќе Ви биде малку чудно. Искрено, привикнувањето на се ова е многу брзо. За разлика од другите модели кои што ги имам возено- 2008, 3008 и 508 во кој во некои ситуации горниот дел на управувачот знае да го попречува погледот кон инструмент таблата. Но во Rifter ситуацијата е комплетно различна, во ниеден момент управувачот не го попречува погледот кон инструмент таблата, а многу лесно се наоѓа идеална и комфорна возачка позиција. Кабината е добро поставена и сите контроли за возачот се лесни и јасни за користење. Повеќето од материјалите кои се искористени во ентериерот се фини на допир, но не очекувајте премногу луксуз. Издржливост наместо луксузно чувство е доминантната сензација во овој модел. Единствената работа која ми фалеше во ентериерот е 8 инчниот infotainment дисплеј(стандард во Allure и GT Line) кој доаѓа со поддршка за Apple CarPlay и Android Auto.

Доколку размислувате за вакво возило една од побитните работи со сигурност е просторноста која ја нуди во внатрешноста, а Rifter има со што да се пофали. Предните седишта се подесуваат по висина и покривот е доста висок,а тоа овозможува многу лесно наоѓање на идеална и комфорна седечка позиција. Исто така, напред има и многу делови за одлагање на ситници. Влегувањето на задните седишта е преку лизгачки задни врати со што дури и во некои тесни места влегувањето и изглегувањето е многу лесно. Назад се поставени три седишта со идентична големина и има повеќе од доволно простор за тројца патници. Како и напред, така и назад има многу места за одлагање на сите ситници на патниците. Во багажникот на располагање имате 775 литри, а доколку ги спуштите задните седишта прераснуваат на импресивни 3,000 литри. За љубителите на кампување, Rifter e перфектното возило бидејќи со спуштени задни седишта има навистина доволно простор за две лица да преспијат во возилото. Целосно рамниот под и широкото отворање го прават многу лесно ставањето и вадењето на големи работи од багажникот. Исто така, многу корисна опција е тоа што ако сте паркирани во некое потесно место и неможете да го отворите целиот багажник, а треба да ставите некои помали работи може да го отворите само задното стакло.

За ваков тип на возило, Rifter вози многу добро. Возењето во град не е воопшто тешко благодарение на големите стаклени површини и добрата прегледност. Воланот е лесен и директен за маневрирање, а суспензијата добро се справува со сите нерамнини и дупки на нашите улици. Но за ова возило побитно е тоа како вози на отворен пат и на подолги релации бидејќи тие што ќе го купат Rifter сигурно и ќе патуваат на многу различни дестинации. Возењето на автопат е комфорно и релаксирано и долгите патувања ќе ги поминувате без никакви потешкотии. Единствената замерка која ја имам е бучавата која доаѓа од големите ретровизори, но во ниеден момент не треба да се надвикувате со другите патници во возилото. Исто така, би сакал и воланот да има малку повеќе тежина на поголеми брзини. Кога ќе се најдете на пат со кривини има навалување(што е и очекувано) но не е многу нагласено за да дојде до тоа да им се лоши на патниците на задните седишта. Моделот кој што го возев го имаше 1.5-литарскиот BlueHDi дизел мотор со 102 коњски сили и 250Nm вртежен момент, а силата се пренесува само на предните тркала и во овој случај преку 5 степен мануелен менувач. Моторот има солидни перформанси, но во некои моменти се осеќа дека фали уште малце моќ и на автопат фали таа шестта брзина. Мојата просечна, комбинирана потрошувачка изнесуваше од 6 до 7 литри на 100 изминати километри, што реално е одлично. Rifter е достапен и со 1.2-литарски PureTech турбо бензински мотор, како и уште два дизел мотори. Доколку навистина патувате многу со возилото, моја препорака би бил појакиот 1.5 дизел мотор кој има 130кс и стандардно доаѓа со 6 степен мануелен менувач, а како опција достапен е и со 8 степен автоматски менувач.

Секако, Rifter не е наменет за сите, но доколку просторноста и практичноста ви се побитни од надворешниот изглед на возилото и не сакате да платите повисока цена за некој SUV модел, Rifter е одлична и идеална опција за Вас!

Повеќе информации за возилото може да најдете ТУКА или да посетите некои од продажните салони на Peugeot!

ГАЛЕРИЈА

Виктор Чемерикиќ

Виктор Чемерикиќ

Љубител на автомобили уште од 1997, основач на вебсајтот ”CarsByVik” и професионален автомобилски фотограф.

Остави коментар