Одамна е познато дека Швеѓаните се стремат кон целосна електрификација на нивната моделска палета. Сепак, Volvo не се ослободува од моделите со класичен мотор со внатрешно согорување. Напротив – ограничен опсег на автомобили и мотори ќе остане со нас уште неколку години.
EX30 и EX90, заедно со електричните Volvo C40 и XC40, се основата на иднината на овој бренд. Швеѓаните велат директно – сакаме да ги правиме само најбезбедните и целосно електрични автомобили. Малата корекција е видлива и кај другите активности на брендот. Сè укажува дека популарните модели како што се XC90, XC60, V60, S90 и V90 ќе останат со нас уште шест години. Ова ќе биде прилично изненадувачки потег од страна на брендот.
Втората генерација на Volvo XC90 веќе наполни 10 години. Така може да стане „диносаурус“ на пазарот. Едно е сигурно – во 2030 година ќе дојде крајот на историјата на автомобилите со внатрешно согорување со логото на оваа шведска марка. Ништо нема да се смени овде, дури и ако Европската унија усвои полиберален курс за „мотори со внатрешно согорување“. Volvo сака да се фокусира на електричните автомобили ширум светот, не само во Европа.
Докажаните постоечки модели кои ќе се одржуваат во живот ќе помогнат во преодниот период. Сепак, не очекувајте големи дотерувања или целосно нови генерации. Сè укажува на фактот дека ќе имаме работа со веќе постоечките модели, но и покрај долгиот период ова се автомобили со одличен изглед.
Што и да е, XC90 и покрај десетгодишната историја, сепак изгледа многу привлечно и ништо не му недостасува. Истото важи и за споменатите XC60, V60, S90 и V90. Така, ако Швеѓаните изберат атрактивни цени, можат да сметаат на понатамошниот успех на овие модели.
И на кои нови работи можеме да сметаме овде? EX30 и EX90 се автомобили што веќе ги знаеме. Во Кина се работи и на ES90, електричен наследник на водечката лимузина на марката. Познато е дека ќе добиеме батерија со над 100 kWh капацитет (исто како кај EX90). На крајот на краиштата, подоцна ќе се сретнеме со електричниот наследник на XC60 (EX60) и V60 (потенцијално EV60).