Брендот од Волфсбург конечно се враќа на своите корени. Volkswagen ID.Every1 е едноставно мал електричен автомобил кој би требало да плени со својата цена и стандард. Еве сè што знаеме за тоа.
Историјата на Beetle е турбулентна, но тоа беше вистински „народен автомобил“ кој го моторизираше светот до раните 2000-ти. Подоцна се појавија и други автомобили – Polo, Golf и малиот евтин Up!. Сега на сцена стапува нивниот наследник. Се вика Volkswagen ID.Every1 и го најавува најевтиниот електричен автомобил во понудата на овој германски бренд.
Производителот од Волфсбург се враќа на своите корени и во својата понуда ќе воведе автомобил кој првенствено ќе ја комбинира цената со добрата спецификација. Што го издвојува? Volkswagen ID.Every1 изгледа како Up! да дебитира нешто повеќе од една деценија подоцна. Гледајќи го овој автомобил, тешко е да не се забележат одредени сличности, особено во концептот на обликот на телото. Целата работа е многу помодерна и изгледа исклучително привлечно. Од која страна и да погледнете, тоа е добар правец на развој – особено наспроти позадината на актуелните модели од семејството на ID.
Дизајнерите овде, меѓу другото, се осврнаа на првиот Golf, исто така во верзијата GTI. Овие детали всушност може да се видат овде и се интересни „деликатеси“ во овој мал автомобил. Volkswagen ID.Every1 е долг 3880 мм, над 28 сантиметри подолг од Up!. Ширината достигнува 1816 мм, а висината е 1490 мм. Значи има голема разлика со моделот ID.2 кој ќе биде 17 сантиметри подолг.
Иако овде зборуваме за прототип, Volkswagen покажа изненадувачки детали. Германците не само што покажаа фотографии од каросеријата, туку претставија и ентериер кој изгледа како да припаѓа на сериски автомобил. Така, можеме да очекуваме многу детали да останат исти, а целата работа ќе биде само малку попридушена.
Воланот со два краци со физички копчиња (преглед на она што ќе го видиме во ID.2) изгледа интересно, зад него има мал екран за инструмент таблата, а во средината ќе најдеме голем мултимедијален дисплеј. Обученото око ќе забележи дека прекинувачот за насока и комбинираниот индикатор и рачката за бришачите се исти како кај сегашните модели.
Внатрешноста би требало да нуди простор на ниво на Polo. И сето тоа благодарение на платформата MEB Entry, која беше прилагодена на толку мал автомобил. Благодарение на ова, ќе има многу простор во кабината, а багажникот нуди капацитет од 305 литри.
Капацитетот на батеријата останува тајна, но можеме безбедно да претпоставиме дека ќе биде околу 30-40 kWh. Досегот во градот се претпоставува дека ќе остане на достижно ниво од 250 километри. Предните тркала се придвижувани од мотор со 94 коњски сили, а максималната брзина на овој автомобил е 130 км/ч (и е електронски ограничена).
Volkswagen ID.Every1 ќе биде првиот автомобил на марката со нова архитектура на електроника. Најверојатно е дело на Volkswagen и Rivian, со помалку компоненти и централен компјутер кој ќе биде мозокот на автомобилот. Во наредните години, овој систем и софтвер ќе се најдат и во другите автомобили од групацијата – не само во Volkswagen.
Новиот ID.Every1 ќе се појави во производствена форма во 2027 година. Германците ветуваат дека нивниот мал Volkswagen навистина ќе биде автомобил за луѓето, а неговите цени ќе почнуваат од 20.000 евра. Ова е почетното ниво – тие треба да се намалуваат со текот на времето. Интересно е што ID.1 нема да добие стандардни „близнаци“ со логоа на Skoda или Seat.