Volkswagen Golf GTI Clubsport се враќа во освежена верзија. Фејслифтираниот модел доби голем број на модификации, а со избирање на соодветни пакети можете да го направите идеална играчка за патека.
Пред само неколку години, секој голем бренд понуди барем еден хот-хеч модел. Овој сегмент уживаше големо признание и популарност. Денес, во ерата на високи стандарди, ваквите автомобили стануваат реткост. За среќа, брендот од Волфсбург не заборава на нив, бидејќи и самиот беше претходник на овој сегмент. Новиот Volkswagen Golf GTI Clubsport ги комбинира најдобрите карактеристики на овој автомобил со уште поостар и повулгарен карактер.
Volkswagen Golf GTI Clubsport изгледа подобро и нуди повеќе моќ. Тоа е совршена „играчка“. Како прво, тука има многу визуелни промени. Веднаш ќе го забележите новиот преден браник, со карактеристичен облик на украсни елементи во долниот дел. Ова е еден од клучните детали што го разликуваат од стандардниот GTI.
Останатите промени се многу посуптилни. На пример, со избирање на опционалниот Performance пакет, црвената лента што минува низ решетката и фаровите ќе исчезне. Сепак, ќе најдеме поголем спојлер над капакот на багажникот и агресивен заден дифузер со големи врвови на издувниот систем (Akrapovič е достапен како опција).
Најголемата промена во внатрешноста е новиот сиво-црн тапацир со црвени шевови. Сè друго беше пренесено од освежениот Golf, што значи мултимедијален екран од 12,9 инчи со софтвер MIB4, како и освежена графика на дигиталната инструмент табла.
Најважните промени овде се механички. И, спротивно на изгледот, не недостигаат. Како прво, 2.0 TSI моторот во оваа верзија испумпува 300 коњски сили, што е за 35 коњски сили повеќе отколку кај стандардниот GTI. Се разбира, целата оваа моќ непроменливо оди на предната оска, преку 7-степен DSG менувач.
Верзијата Clubsport доби голем број подобрувања на шасијата. Системот за сопирање е сосема поинаков од оној на стандардниот GTI и е поефикасен. Благодарение на ова, по неколку круга на тркачката патека, нема да „отече“ и ќе остане целосно функционален. Има и нов режим во поставките на автомобилот, преземен од верзијата R. Ова е режим со прекрасното име Special, подготвен за патеката Нирбургринг. Што се крие под него? Пред сè, максимално заострен погон, намалена моќност на управувањето и… мека поставка на суспензијата.
Не е грешка. На патека толку тешка и напорна како Нирбургринг, каде што треба да ги напаѓате рабниците во многу свиоци, премногу крутите поставки работат само на ваша штета. DCC амортизерите со променливи поставки за тврдина секако ќе обезбедат добра поддршка за возачот овде.
Интересен е и изборот на гуми. Во зависност од изборот на пакети, Volkswagen Golf GTI Clubsport работи на многу ефикасни Bridgestone Potenza S005 гуми. Меѓутоа, ако го изберете пакетот Performance, ќе добиете Bridgestone Ponteza Race гуми, т.е. полусликови. Ова е предлог за луѓе кои навистина сакаат да го искористат потенцијалот на овој автомобил.