Toyota, Mazda и Subaru ја прошируваат соработката и заедно создаваат три нови мотори со внатрешно согорување. Ова е навистина изненадувачки потег – производителите тесно соработуваат, но секој создава уникатна единица.
Воопшто не го очекувавме ова. Сепак, ова не е само еден дизајн кој ќе се појави во автомобилите на овие компании. Напротив – секој се фокусира на сопствената уникатна погонска единица, а заедничкиот именител овде е размената на знаење и оптимизацијата на производствените трошоци. Уште повеќе, ова ќе бидат не само многу ефикасни, туку и „еколошки“ мотори.
Toyota, Mazda и Subaru работат на три типа мотори. Што знаеме за нив? Да почнеме со првиот бренд. Toyota развива два дизајни – 1.5-литарски и 2.0-литарски мотор. Познато е дека ќе работат со хибридниот систем, ќе обезбедат висока моќност и одлична термичка ефикасност. Јапонците се пофалија и дека новата структура е многу „ниска“. Ова влијае на две работи.
Прво – линијата на хаубата ќе биде пониска. Ова ќе ја подобри аеродинамиката и ќе им даде на стилистите повеќе простор да го покажат изгледот на автомобилите. Ова е исто така плус во однос на безбедноста на пешаците во случај на несреќа.
Mazda развива Wankel мотори. Сигурно е – ќе има нови мотори од ваков тип. Овој бренд покажа варијанта со еден и два ротори. Овде сè уште нема детални информации, но сè укажува дека тие треба да дејствуваат како генератори на електричните блокови. Ова ќе се претвори во подобри перформанси и долг досег.
Subaru, пак, создава нов боксер мотор со хибриден систем. Овде се откриени најмалку информации, иако ефикасноста и економичноста се исто така клучни прашања. Покрај тоа, хибридниот систем треба да биде стандарден во комбинација со новата погонска единица.
Вреди да се додаде дека сите три марки се фокусираат на алтернативни горива. Станува збор за синтетички горива, биогорива и течен водород. Според Јапонците, овие структури ќе работат на која било од нив, во зависност од конфигурацијата. Ова е интересен и храбар потег, бидејќи практично ниту еден друг масовен бренд не оди во оваа насока.
Згора на тоа, Toyota, Mazda и Subaru уверуваат дека остануваат конкуренти и не формираат „група“. Клучот за успехот е едноставно соработката, која ќе ја забрза работата на нови погонски единици и ќе ги намали трошоците за производство.