Subaru WRX STI конечно се враќа на пазарот – но има една маана…

Subaru WRX STI се врати. Поостар е, побрз и… има многу голем проблем со еден клучен елемент. Конечно? Па, навистина не. Subaru WRX STI се враќа на пазарот. Јапонците конечно се одлучија дека би било добра идеја да понудат водечки модел што го сакаат толку многу луѓе. Изгледа добро, има голем спојлер одзади, нуди поголема моќ и…

…има проблем. Со менувачот, се разбира. Subaru WRX STI изгледа добро, има 300 коњски сили и доби CVT менувач. Да, не бевме во заблуда. Овој автомобил навистина е поврзан со CVT менувач од семејството Lineartronic. Тоа значи дека овој менувач симулира брзини, а освен тоа, тука е усовршен до помоќен мотор.

Срцето на овој автомобил е 2.4-литарскиот турбо боксер мотор, се разбира. Сега нуди 300 коњски сили, 25 коњски сили повеќе од WRX. Моќноста е зголемена благодарение на новиот систем за довод и модифициран турбополнач, како и различниот компјутер и подобрениот издувен систем. Интересно, вртежниот момент остана на 375 Nm.

Што друго се смени овде? Амортизерите ZF, електронски контролирани, имаат нови работни карактеристики. Променети се и пружините и гумените стабилизатори. Подобрени се и дисковите на сопирачките – подобро ја трошат топлината. Напред се појавија и помоќни шепи на сопирачките (шестклипни). Тие се скриени зад 19-инчните бандажи STI Flexible Performance подготвени од BBS, обложени со гуми Michelin Pilot Sport 5S со големина 255/35R19.

Исто така, нема недостиг од нови функции во внатрешноста. На пример, има лесни Recaro bucket седишта и црвени елементи на воланот и контролната табла.

И има уште еден проблем: Subaru WRX STI S210 ќе биде достапен само во Јапонија и ќе стане реткост. Зошто? Како што се испостави, Јапонците ќе направат само 500 примероци од овој автомобил. STI ќе остане реткост за избраните, но сепак треба да биде симбол на Subaru. За жал, овој бренд мора да се фокусира на теренците и електричните автомобили, поради што се откажа од врвните спортски модели. Дополнително, Subaru го напушти своето присуство на рели, па нема смисла да сметаме на тоа да видиме повеќе модели од семејството STI во блиска иднина. А можеше да биде толку убаво…