Лудиот Renault 5 Turbo 3E, електричниот наследник на модели како Clio V6 и 5 Turbo, е подготвен да дебитира на патиштата. Подгответе се за навистина висока цена. Дали мислите дека Французите се прејадоа со автомобилската лудост? Грешите. Renault создаде многу исклучителни автомобили во својата историја. Renault 5 Turbo е еден од иконските модели што го инспирираа Clio V6. Денес, легендата се враќа. Сепак, на самиот почеток, мора да се напомене дека овој пат нема да најдете мотор со внатрешно согорување тука.
Тука ќе најдете инсталација од 800V и батерија од 70 kWh. Новиот Renault 5 Turbo 3E не дели никакви решенија со стандардниот модел. Тоа е сосема поинаков дизајн, дизајниран од нула. За љубителите на електрични спортски автомобили, ова е вистинско уживање.
Renault 5 Turbo 3E има 540 коњски сили и е изграден на платформа развиена од нула. Моќта оди само на задните тркала. Автомобилот тежи 1.450 килограми и користи архитектура од 800V. Два мотори, секој со 272 коњски сили, го движат задниот дел, нудејќи вкупно 4.800 Nm вртежен момент. Системот го ограничува овој потенцијал, прилагодувајќи го на потребите на возачот.
Со едно полнење, теоретски можете да возите до 400 километри. Брзото полнење со моќност до 350 kW значи дека од 10 до 80% може да се наполни за само 15 минути. Благодарение на неговиот лесен дизајн и напредните материјали, автомобилот не е застрашувачки во однос на тежината. Забрзувањето од нула до 100 км/ч трае 3,5 секунди. Максималната брзина е 270 км/ч. Овој резултат може да се постигне во посебен режим на возење на патека.
Прво, електрониката потоа ја управува температурата на батеријата во натпреварувачки режим за да спречи прегревање на погонот. Второ, компјутерот го контролира преносот на моќност на асфалтот на најефикасен начин. Спортскиот Renault е долг 4,08 метри. Модифицираниот преден дел, помалите светла и проширените крила на тркалата го издвојуваат од толпата со својот стил. Влезовите и излезите за воздух ја подобруваат аеродинамиката. Целиот дел изгледа свежо, но со навестување на класиката.
Внатрешност? Суров и функционален. Зад седиштата има безбедносен кафез. Всушност, единствениот елемент од стандардниот Renault 5 е… мултимедијалниот систем. Контролната табла е минималистичка. Централниот тунел е доминиран од масивна рачна сопирачка, која треба да поддржува… дрифтање. Накратко: ова е играчка за оние што бараат многу.
Ќе бидат произведени само 1.980 единици од овој модел. Цена? Во Велика Британија, почнуваме од 135.000 фунти.
Интересно е што новата платформа може да послужи и за друг модел. Под претпоставка дека новиот Alpine A110 ќе биде тесно поврзан со овој автомобил, можеме да очекуваме голема моќност и релативно мала тежина за електричен автомобил. Во секој случај, во иднина, ова ќе биде единствената порта кон спортски автомобил.