Renault 4 Savane 4×4 е новиот многу кул концепт на францускиот бренд

Renault 4 Savane има одличен изглед, поголемо растојание од земјата и погон на сите четири тркала. Французите навистина знаат како да се забавуваат со модерните автомобили.

Ако мислевте дека Французите го кажаа последниот збор за одличните „ретрофутуристички“ автомобили, се лажете. Нов Twingo е на пат, „5“ се загрева на пазарот, а Renault 4 Savane е уште една идеја да се искористи атрактивниот имиџ на новиот кросовер. Тука, интересен изглед, поголемо растојание од земјата и… погон на сите четири тркала се комбинирани. Заинтересирани?

Renault 4 Savane има многу смисла, навистина. Прво, тука беа направени неколку клучни подобрувања. Само погонот на сите четири тркала не би бил доволен, па затоа беше дополнет со зголемено растојание од земјата за 15 мм и пошироко меѓуоскино растојание за 10 мм. Сето ова за да се подобрат возните карактеристики и да се олесни возењето надвор од патот.

Секако, не очекувајте теренски можности што ќе ви овозможат да се осмелите да возите во густа кал. Тоа не е поентата овде. Освен тоа, гумите Goodyear UltraGrip Performance+ не се направени за забава во тешки услови. Сепак, многу калливите чакални патишта или снегот нема да бидат предизвик за овој модел.

Дополнителниот мотор на задната оска ја подобрува тракцијата и ја зголемува ефикасноста на возењето. Точната моќност, сепак, не е позната. Renault 4 моментално нуди 150 КС во врвната верзија. Безбедно е да се претпостави дека дополнителната единица на задната страна ја зголемува моќноста за 20-30 КС, а ова треба да гарантира и подобри перформанси.

Покрај тоа, изгледот е импресивен. Помасивните лакови на тркалата и интересните бандажи одговараат на карактерот на овој автомобил. Уште повеќе, имаме и интересен кафеав тапацир во ентериерот и неколку атрактивни детали.

Теоретски, Renault 4 Savane е сè уште прототип, но можеме безбедно да претпоставиме дека производствената верзија е сигурна. Зошто? Прво, Renault нема да воведе спортска верзија на овој автомобил со значката Alpine. Ова им дава простор да ја прошират понудата. Второ, таквата верзија, спротивно на изгледот, може да ужива интерес. Впрочем, во планинските одморалишта или на места каде што условите се просечни, потпирањето на „задната оска“ може да вреди злато.

Ако „четворката“ Savane се појави на патиштата, ќе ја видиме во салоните не порано од следната година. Цените нема да бидат ниски, но тоа не треба никого да изненади.