Премиера – Ова е новиот освежен Volkswagen Golf R 

Хот-хеч моделите можеби стануваат минато, но за среќа сè уште има брендови кои не забораваат на нив. Volkswagen Golf R за 2025 година има се што е најдобро – погон на четири тркала, моќен мотор и неколку предности кои овозможуваат добра забава. Погледнете како се промени овој модел.

Пред само неколку години, хот-хеч сегментот беше огромен и ни даде широк избор. Денес ваквите автомобили речиси може да се избројат на прстите од едната рака. Марката од Волфсбург е една од ретките што не само што се фокусира на вакви автомобили, туку ни дава и широк избор. Новиот фејслифт Volkswagen Golf R е шлаг на тортата, но тоа не е единствената опција.

Конечно, од салонот можеме да земеме и GTI или GTI Clubsport со поагресивен карактер. Овие автомобили, сепак, мора да ја препознаат супериорноста на „R“ кој има многу моќ и погон на четири тркала. Новиот Golf R има 333 коњски сили. Ова навистина не е изненадување. 

Ваков „бонус“ очекувавме од моментот кога Германците ја покажаа ограничената серија на овој автомобил. Така, добиваме бонус од 13 коњски сили и моќност еднаква на Audi S3 и Cupra Leon/Formentor VZ.

Овие 333 коњски сили одат директно на четирите тркала преку 7-степен DSG менувач, кој е единствен достапен во понудата. Веќе нема да го најдете мануелниот менувач овде. Па, такви се времињата сега.

Што се смени во шасијата? Тука, пред сè, рафинирано е работењето на диференцијалите и електрониката што управува со погонот на четири тркала. Благодарение на ова, преносот на моќта е поефективен и управувањето е подобро.

Секако, Golf R сепак има диференцијал кој овозможува „дрифтање“. Посебен режим ја жонглира моќноста помеѓу тркалата и оските. Ова е нешто за љубителите на покажување пред пријателите на голема празна површина.

Има и специјален режим, дизајниран имајќи го предвид Нирбургринг. Ги заострува педалата за гас, системот за сопирање и погонската електроника и во исто време ја „омекнува“ суспензијата. Зошто? Одговорот е едноставен – со толку многу испакнатини во „зелениот пекол“, премногу тврдите поставки би биле едноставно неефикасни и премногу опасни.

И како се промени визуелно Volkswagen Golf R? Не е револуција, но може да се каже дека има подобрување. Внимание привлекува новиот браник со поагресивна линија и карактеристични „огради“ (наречени „хокејски стапчиња“ од стилистите на Volkswagen. Слично решение е достапно и во Golf GTI Clubsport, иако овие елементи се пократки и помалку истакнати. R исто така доби нови, малку повеќе аголни светла, како и задни светла направени во OLED технологија.

Вреди да се обрне внимание и на новите Warmenau бандажи, кои за разлика од изгледот, освен атрактивен стил, имаат уште една предност – многу се лесни. Секој од нив тежи точно 8 килограми, 20% помалку од стандардните тркала. Намалувањето на масата не влијае само на карактеристиките и динамиката на возењето, туку и на потрошувачката на гориво.

Отворениот дизајн, исто така, влијае на ладењето на сопирачките – тука е поефикасно. Volkswagen нагласува дека сака овој автомобил да се користи на тркачка патека – ова е многу интересна и смела декларација.

Што се случува со овој all-black Golf R? Одговорот е едноставен – тоа е новата Black Edition верзија. Ова име крие варијанта која, како што веројатно претпоставувате, е многу „црна“. Сите сини елементи, вклучувајќи ги и оние на предните светла, се напуштени овде. Тие се заменети со црни ознаки и детали. Значи, тоа е многу тивка темна варијанта што ќе ја ценат љубителите на стилот на комплетирање „црно на црно“.

Новиот Volkswagen Golf R сè уште е достапен во верзија со пет врати и караван (Variant). Производството и продажбата на овој модел ќе започне оваа година.