Премиера – Land Rover Defender Octa е најмоќната верзија на овој теренец

Ова е спротивното од секој спортски теренец. Land Rover Defender Octa е најмоќната инкарнација на овој автомобил. Во исто време, стои повисоко, има поширока каросерија и неговите можности ќе изненадат многу возачи.

Ако постои рецепт за создавање „анти-SUV“, Британците го знаат тоа. Land Rover Defender Octa е автомобил кој покажува дека стандардната патека не е секогаш најдобра. Станува збор за класичен сет, т.е. „телото надолу, поцврста суспензија, големи тркала со гуми со низок профил“. Тоа нема да го најдете овде, или барем можеби не.

Defender Octa нуди уникатна суспензија, AT-s издржливи бандажи и перформанси достојни за спортски автомобил. Уште повеќе, овој британски бренд ги усоврши можностите на својата нова машина на… Нирбургринг.

Land Rover Defender Octa е едноставно поинаков – и тоа е импресивно. Пред се, има нов мотор под хаубата. 5.0-литарскиот V8 со механички компресор е повлечен. Неговото место овде го зазеде 4.4-литарскиот V8 мотор од BMW. Во овој случај, тој е засилен на вкупни 626 коњски сили и 750 Nm вртежен момент, а силата се испраќа на сите четири тркала преку 8-степен автоматски менувач.

Овде можете да имате до 800 Nm вртежен момент, но само во една специфична ситуација – користејќи го Launch Control режимот. Да, тоа е достапно во овој гигант.

Визуелно, Defender Octa се издвојува со поголем клиренс (автомобилот е подигнат за 28 мм), а каросеријата е проширена за 68 мм. Разликата е видлива оддалеку – збирната и масивна силуета сега доби уникатен карактер.

Рецептот за успех овде е суспензијата 6D Dynamics. Ова е комбинација од хидраулично контролирани и електронски контролирани амортизери. Тие се конструирани на таков начин што можат да го компензираат превртувањето на телото и секое несакано однесување. Како резултат на тоа, тука нема класични стабилизатори. Тие не беа потребни.

Defender Octa може да „лета настрана“, не се плаши од off-road и во исто време престигнува 3/4 од автомобилите на патот. 100 км/ч на часовникот се појавуваат за рамно 4 секунди, а максималната брзина надминува 200 км/ч.

Во новата варијанта, системот Terrain Response доби нова поставка OCTA, која го активира Launch Control режимот во поставките за Off-road (да, не се шегувам), а исто така малку ја менува конфигурацијата на ABS и ESP системите. Сè за максимална забава на песок.

Секој Land Rover Defender Octa има делумно црно тело. Овој модел можете да го купите на издржливи теренски бандажи со гуми Goodyear Advanced A/T, како и со класични бандажи од легура и гуми со помал профил. Во внатрешноста дебитира интересен Ултрафабрик тапацир, отпорен на нечистотија и дамки. Во оваа верзија дебитираат и целосно нови спортски седишта напред.