Премиера – Citroen го претстави целосно новиот C5 Aircross

Еве го новиот Citroen C5 Aircross, овој пат без тајни. Има нов стил, сосема поинаков ентериер и специфичен опсег на мотори. Дали тоа ќе биде доволно за успех?

Зошто? Ќе добиеме автомобил со интересна силуета на каросеријата, со малку поинаку дизајниран ентериер. Нова мултимедија, што е карактеристична црта на овој автомобил, е голема промена во споредба со претходните модели. Но, дали тоа значи добра насока на развој?

Овој автомобил ќе биде клучен за Французите. Новиот Citroen C5 Aircross игра во клучен сегмент, уживајќи најголем интерес од пазарот. Затоа, мора да биде конкурентен, модерен и интересен автомобил. И иако очекувавме целосен клон на Opel Grandland, „шевроните“ изненадија.

Новиот Citroen C5 Aircross е долг е 4,65 метри и има меѓуоскино растојание од 2,78 метри. Значително е поголем од неговиот претходник. Ова е најголемата промена во новиот модел. Должината е зголемена за 15 сантиметри, меѓуоскиното растојание за 6 сантиметри, а ширината за 5 сантиметри (на 1,9 метри). C5 Aircross е исто така малку повисок, со 1,66 метри.

Овие бројки се преведуваат во попростран ентериер. Францускиот бренд се фокусираше на оптимизирање на просторот во кабината, така што секој има што е можно повеќе простор. На пример, патниците имаат 7 сантиметри повеќе простор за главата отколку во претходниот модел. Дополнително, секое седиште може да се спушти под агол од 20 до 30 степени, што овозможува уште поголема удобност при патување.

Капацитетот на багажникот е исто така клучен. Citroen C5 Aircross од 2026 година нуди помеѓу 650 и 1.700 литри простор за товар, што е големо подобрување во однос на неговиот претходник.

Внатрешноста е сосема нов концепт. Нема повторување на другите автомобили од групацијата Stellantis. Откако ќе ја отворите вратата, веднаш ќе го забележите мултимедијалниот екран од 13,6 инчи, кој е поставен вертикално и малку накосен. Зад него ќе најдете дополнителни прегради за складирање и USB-C порти. Зад воланот има 10,25-инчен екран за инструментите.

Комплетната табла има светли бои, но исто така (за жал) има и пијано црна завршница. Французите, од друга страна, се фалат со материјали што содржат рециклирани елементи. Избрана пластика е направена со мешавина од рециклирана… винова лоза. Да се ​​надеваме дека ниедно добро лозје не страдало од ова.

Стилот на каросеријата, пак, е развој на концептот што го знаете од новиот Citroen C3. Исто така, беше можно да се задржат многу елементи од прототипот. Мора да се признае дека целокупниот дизајн е многу успешен и навистина го привлекува вниманието. Внимателно е згрижено за многу детали, иако силуетата останува масивна. Понудата ќе вклучува и неколку интересни бои, вклучувајќи ја и смелата зелена боја што беше прикажана на студијата.

Најслабиот елемент е опсегот на погонски единици. Citroen C5 Aircross од 2026 година има два мотори со внатрешно согорување и две електрични верзии. Понудата започнува со 1.2-литарски mild-hybrid мотор од 145 коњски сили. Полица над тоа, под хаубата наоѓаме plug-in хибрид од 195 коњски сили со 1.6-литарски мотор. Батеријата има капацитет од 21 kWh, а досегот со едно полнење е 90 километри. Моќноста на полнењето на батеријата е само 3,6 kW, но опционалниот вграден полнач ја зголемува оваа вредност на 7,4 kW.

Исто така, постојат две електрични верзии – со батерија од 73 kWh и 97 kWh, кои нудат 210 и 230 коњски сили. Citroen ветува од 520 до 680 километри досег со едно полнење. Моќноста на полнењето со наизменична струја е 11 kW (од 2026 година полнач од 22 kW ќе биде достапен како опција), а со полнење со еднонасочна струја ќе достигнеме до 160 kW.