Тежи над 300 килограми повеќе од оригиналот, има поголема моќност, но е помалку практичен. Еве го Nissan GT-R во електрична верзија – а ние зборуваме за реставрација на прекрасна класика.
RB26DETT заврши во ѓубре. Неговото место го зазедоа два моќни електрични мотори, а просторот зад задното седиште го зазеде батерија. Еве го првиот официјален електричен Nissan GT-R. Иако засега зборуваме за рестомод, тој е предвесник на насоката во која се движи овој јапонски бренд. И тука ќе треба да се подготвиме за вистинска револуција.
Мора да се признае дека Nissan на овој проект му пристапи со почит. Се погрижија за многу детали, дури и за најмалите. Стилот на автомобилот остава одличен впечаток, а погонот беше наместен на таков начин што совршено се совпаѓа со карактеристиките на моделот GT-R.
Nissan GT-R R32 во електрична верзија има „малку прекумерна тежина“. На крајот на краиштата, поставувањето на батеријата не е лесно. Nissan тука посегна по докажано решение, имено батерија од 62 kWh… од Leaf. Сепак, не зборуваме за која било варијанта на овој автомобил. Изворот беше Leaf RC, верзија со високи перформанси на популарниот електричен автомобил. Батеријата овде работи со два електрични мотори, од кои секој генерира 215 коњски сили и 340 Nm вртежен момент. Теоретски, има многу повеќе моќ отколку во оригиналот.
Овие мотори, сепак, треба да се борат со маса од 1.800 килограми. Јапонците напорно се бореа да го скријат тоа – и тука беа потребни посебни трикови. Овде беа поставени Öhlins амортизери, кои беа подесени од специјалисти од NISMO.
Интересно е што тука се задржани рачниот менувач и класичниот тахометар. Теоретски, имаме работа со прилично кул и во исто време многу аналогна машина, опремена само со електричен погон. Како вози, сепак, ќе остане мистерија. Само неколку избрани ќе седнат зад воланот на овој автомобил, а Nissan нема да прави повеќе копии. Целиот внимателно развиен сет на модификации нема да им се нуди на пазарот на потенцијалните клиенти.
Сега останува да ја почекаме продукциската верзија на новиот Godzilla. Nissan GT-R би требало да се врати во електрична верзија, иако не знаеме кога тоа ќе се случи. Јапонците чекаат пробив во однос на батериите во цврста состојба, кои се претпоставува дека се рецептот за успех на ваков автомобил. Сепак, нивното деби ќе мора да почека – така што GT-R е многу далечна тема.