Ова не е само деликатна козметика. Новата освежена Ford Puma претрпе големо дотерување, кое донесе не само визуелни промени во надворешниот дизајн, туку пред се целосно нов ентериер. Погледнете како сега изгледа овој популарен модел.
Puma е еден од најпродаваните модели на брендот, кој во основа ја „измести“ Fiesta од пазарот. Сега излегува на патиштата во нова, многу поатрактивна верзија. Надворешниот дизајн сега е малку поостар, „Синиот овал“ овде се фокусираше на детали – но најважните. Гледајќи го предниот дел, веднаш ќе забележите дека логото на брендот е поместено од горниот дел на браникот на решетката. Променети се и предните фарови – сега многу покарактеристичен е нивниот нов светлосен потпис. Во исто време, Matrix LED фаровите се појавуваат на списокот со опции за прв пат до сега.
Дополнително, освежен е стилот на браниците (напред и назад), палетата на бои е дополнета и додадени се нови дизајни на бандажите. Ова е класична работа на која најчесто сметаат клиентите на брендот.
Револуцијата се случи внатре. Puma сега има сосема нов кокпит. Нема ниту еден заеднички елемент со неговиот претходник. И тоа е добро, бидејќи освежувањето беше многу потребно, а ефектот од работата на дизајнерите на Ford остава добар впечаток. Пред се, она што паѓа во очи е новиот волан со два краци, зад кој има 12,8-инчна дигитална инструмент табла. Тоа е сосема нов дисплеј, кој нуди широк опсег на визуелно прилагодување – конечно!
На контролната табла има и нов 12-инчен екран за инфозабавниот систем кој го поддржува најновиот SYNC4 софтвер. Оттаму можеме да поставиме апсолутно сè – од мултимедија, преку клима уред, до режими на возење. Дополнително, имаме вградено 5G поврзување и безжичен пристап до Android Auto и Apple CarPlay. Списокот на системи за поддршка на возачот вклучува сет од камери со 360 степени, адаптивен темпомат и систем за следење лента.
Под хаубата ќе најдеме докажани мотори. Може да изберете од 125, 155 и 170 коњски сили (со значка ST). Сето ова го опслужува 1.0-литарскиот EcoBoost мотор, кој стандардно има благ хибриден систем. Врвните верзии се опремени и со Powershift автоматски менувач со седум степени на пренос. Засега, за жал, никој не зборува за полноправното ST издание, кое користи 1.5-литарски мотор и генерира над 200 коњски сили. Но, најверојатно оваа верзија нема да се појави кај фејслифт моделот…
Новиот производ, кој официјално ќе дебитира за неколку месеци, ќе биде Ford Puma Gen-E – односно целосно електрична варијанта на овој модел. Досега овој бренд се фалеше само со името, но не навлегува во детали за самиот погон. Сепак, имајќи предвид дека на истата платформа се гради и Ford Tourneo Courier и има електричен мотор со 136 коњски сили, јас би рекол дека истата оваа конфигурација ќе се појави и кај електричната Puma. Капацитетот на батеријата сè уште не е познат, иако сè укажува на бројка во опсег од 50-60 kWh.