Opel Mokka GSE, со заштитен кафез и целосно спортски bucket седишта, е подготвена за забава надвор од патот. Германскиот бренд го поврза на висок напон. Брендот со седиште во Риселсхајм подготвува ново поглавје во историјата на електрични рели автомобили: Opel Mokka GSE Rally, првиот автомобил развиен во согласност со новите прописи на FIA eRally5, ќе го има своето деби на 23 мај на ADAC Opel Electric Rally Cup во Германија.
Opel Mokka GSE, или „екстремно и електрично“. Иако стандардната Opel Mokka не буди спортски емоции, верзијата GSE Rally претставува сосема поинакво лице на овој модел. Прво, инженерите темелно го модифицираа автомобилот, подготвувајќи го за стартови на рели. Во возилото има суспензија Bilstein, диференцијал со ограничено пролизгување, засилени погонски вратила и редизајнирани предни и задни оски.
Второ, под хаубата ја наоѓаме истата батерија од 54 kWh како и во стандардната верзија. Самиот погон е зајакнат – го знаете од Abarth 600e и Alfa Romeo Junior Veloce. Mokka GSE Rally сега нуди 280 коњски сили моќност и 344 Nm вртежен момент. Системот е подесен за подобра ефикасност и прецизно управување на рели патеките.
Во согласност со духот на мотоспортот, Mokka е лишена од сите системи за помош на возачот, бидејќи нема ABS, ESP или контрола на влечење. Наместо тоа, Opel го опреми автомобилот со FIA-сертифициран заштитен кафез, bucket седишта и појаси во шест точки.
Однадвор, прототипот се издвојува со својот агресивен стил. На покривот има отвор за воздух, а целиот е украсен со светла боја, жолти шепи на кочниците, нови бандажи и огромен натпис „OMG“ – тешко е рамнодушно да се помине покрај овој автомобил.
„Новата Mokka GSE Rally е преглед на целосно електричен рели автомобил од следната генерација. Со најновата технологија за мотоспортот, овој прототип нуди совршена рамнотежа помеѓу перформансите и моќноста“, рече Флоријан Иетл, извршен директор на Opel и Vauxhall.
Mokka е клучен модел за Opel. Mokka дебитираше во 2012 година како компактен кросовер, одговор на Opel на растечкиот интерес за B-SUV сегментот. Првично, автомобилот беше базиран на платформата на GM и се појавуваше под имињата Mokka и Mokka X. Во 2020 година, Opel ја претстави втората генерација, веќе на платформата CMP на PSA Group (сега Stellantis). За прв пат се појави и електричен автомобил – Mokka-e. Новата Mokka, со својот модерен дизајн и дигитален кокпит Pure Panel, брзо стекна популарност во Европа и стана еден од клучните модели во гамата на германскиот бренд.
Од друга страна, гамата GSE добива поголема независност. Досега, таа беше симбол на водечките plug-in хибриди. Сега, таа треба да ги разликува најмоќните и најострите електрични модели, генерирајќи „повеќе емоции“. За жал, карактерот на OPC не може да се најде тука.