Во салонот на Audi пристигна новиот освежен Q8. После четири години на пазарот, Audi се одлучи да го освежи големиот SUV – но освежувањето е без некои драстични промени. Направени се измени во технологиите, а има и неколку значајни визуелни промени.
Да почнеме со модифицираниот дизајн на надворешноста. Автомобилот претрпе блага промена со освежувањето, па не очекувајте некои драстични измени на дизајнот. Има нов преден и заден браник, како и нови светлосни потписи. Предната решетка има нови вертикални елементи, а од страните на браникот има комплетно нови отвори за проток на воздух.
На задниот дел има нов дизајн за завршетоците на издувниот систем кои сега се целосно функционални (конечно ги нема више лажните отвори), а со браникот сменет е и задниот дифузер. Во зависност од нивото на опременост – дали автомобилот е во основната верзија, со S-Line пакет или спортската SQ8 верзија – различните надворешни детали се разликуваат по боја и дизајн, а тука го има и новото, рамно лого кое дебитираше пред неколку месеци на електричниот модел Q8 e-tron.
Новите светла на двата краја на автомобилот се прилагодливи на различни начини преку инфозабавниот систем, но она што е поважно е што се крие зад нив. Q8 сега добива LED Matrix технологија во главните фарови, дополнително комбинирана со ласерски зраци, кои значително го продолжуваат зракот на долгите светла при брзини над 70 км/ч. Matrix светлата формираат 24 диоди во секое предно светло, ласерскиот зрак емитува по една диода во секое предно светло.
Нови се и задните светла со OLED технологија, кои покрај опционалната графика, работат и со сензорот за близина на автомобилот одзади. Ако, на пример, друг возач се приближи поблиску од два метри до неподвижен Q8 на раскрсница, сите сегменти се активираат за автомобилот да „блесне“ малку повеќе. Сепак, оваа функција не е толку новина, веќе јануди, на пример, помалиот Q5.
Во однос на ентериерот, има само нови опции за украсување, а функционално сè останува исто. Тоа значи пар централни екрани, каде што горниот и воедно главниот екран за инфозававниот систем, се надополнува со долниот, трајно прикажувајќи ги контролите на климатизацијата.
Тука ќе се прикажат и зачуваните кратенки до некои функции на автомобилот, без разлика дали е можно да ги зачувате омилените радио станици овде, а исто така и тастатура или панел за пишување букви со прстот, доколку не сакате да ги напишете еден по еден. Дополнително, освежениот Q8 има и подобрено амбиентално осветлување во кабината.
Под хаубата и покрај актуелните трендови не гледаме многу промени, основата на понудата е верзијата 45 TDI со шестцилиндричен дизел мотор со 231 коњски сили и 500 Nm вртежен момент. Неговата помоќна верзија 50 TDI нуди 286 коњски сили и 600 Nm вртежен момент. Бензинскиот V6 е достапен во форма на верзијата 55 TFSI и нуди 340 коњски сили и 500 Nm вртежен момент.
Сите овие мотори работат со осумстепен автоматски менувач, постојан Quattro погон на сите тркала и 48V благ хибриден систем. Ова успева да го исклучи моторот со внатрешно согорување доколку возачот ја пушти педалата за гас и крстосува со брзини од 55 до 160 км/ч, исто така го исклучува при сопирање при брзина под 22 км/ч и се грижи за „рестартирање“на моторот.