По повеќе од две децении, иконското име се враќа на пазарот. Lancia Ypsilon HF ја враќа во живот легендата на релито – иако ќе бидете многу изненадени од изборот на мотори. Да, овој бренд последен пат понуди хот-хеч во 1990-тите. Lancia Delta понуди неколку моќни варијанти. Сега, по повеќедецениска пауза, волшебните букви се повторно во акција. Lancia Ypsilon HF е дизајнирана да комбинира стил и емоции, а во исто време отвора ново поглавје за рели во историјата на брендот. Сепак, овде ќе ве чека големо изненадување, бидејќи ова издание има прилично изненадувачки мотори.
Lancia Ypsilon HF ќе биде достапна во салоните со електричен погон. Ќе стартува на рели трките со исклучително мал мотор. Да почнеме со „патната“ варијанта, која ќе биде електрична. Ова не е никакво изненадување, бидејќи пред извесно време Италијанците потврдија дека се фокусираат на таков погон.
За среќа, ова не е само автомобил со повисока цена од стандардната верзија. Овде беше користена платформата e-CMP Performance, која овозможи користење на електричен мотор со 240 коњски сили. Овој агрегат доаѓа и со големи промени во суспензијата (пораснато е меѓуоскиното растојание и намалено е растојание од подлогата), системот за управување и дизајнот на предниот диференцијал. Сето ова за да се осигура дека возните карактеристики нема да ве разочараат.
Ypsilon HF ја црпи својата животворна енергија од батерија со капацитет од 54 kWh. Значи, тука нема никакви промени во однос на стандардната електрична верзија. Затоа, не сметајте на одличен досег, но тоа не е приоритет овде. Нема да знаеме повеќе за овој автомобил до следната година. Зошто? Lancia нема намера да го пушти овој автомобил на пат до мај 2025. Заинтересираните мора да бидат трпеливи.
Знаеме дека Lancia Ypsilon HF ќе се појави и во класата Rally4. Италијанците ја открија тајната и покажаа рели варијанта која ќе учествува на специјалните етапи. Сликата овде се однесува на иконските Мартини бои од Делта. За жал, не можете да сметате на подеднакво возбудливо возење. Возачот ќе најде 210 коњски сили под десната нога, генерирани од 1.2-литарскиот турбо мотор. Да, тоа е изменета верзија на добро познатиот PureTech погон.
Добрата вест е што значката High-Fidelity ќе се појави и на следните претстојни модели на марката. И планирани се два автомобили – Lancia Gamma и Delta. Првиот ќе биде кросовер, додека Delta е, се разбира, класичен компактен хечбек. Во двата случаи, зборуваме за новата платформа STLA Medium, која ќе обезбеди поголема моќност, подобар опсег и поголема ефикасност. Сепак, останува да ги чекаме овие автомобили. Нивните премиери се закажани за 2026-2028 година.
Ознаката HF доаѓа од клуб на сопственици на Lancia кои поседуваат најмалку 6 такви автомобили. Во 1950-тите и 1960-тите го комбинираа со талисманот на Винченцо Ланчија, кој тврдеше дека слон му донел среќа. Се надевам дека тоа е случај и со новите модели на овој бренд.