Новата генерација на Audi A6 сега е збогатена со нови plug-in Hybrid верзии

Повеќе моќност, голема батерија и солиден електричен опсег. Audi A6 e-hybrid има сè што сакате од plug-in хибрид. Плус, овие верзии може да бидат совршен избор за многу луѓе.

Постојат многу мислења за plug-in хибридите. Некои велат дека ваквите верзии немаат смисла, бидејќи ги комбинираат недостатоците на електричните автомобили и автомобилите со внатрешно согорување. Други ги сметаат за најразумен компромис. Сега, кога опсегот на електрична енергија достигнува навистина импресивно ниво, листата на предности на PHEV возилата очигледно се зголеми. А новиот Audi A6 e-hybrid се справува многу добро во овој поглед.

Германскиот бренд штотуку се пофали со нови верзии на овој модел. И двата користат ист мотор со внатрешно согорување, иако доаѓаат во две верзии на моќност. Што нудат тие? Audi A6 e-hybrid може да има до 367 коњски сили и управување на задните тркала. Досегот со едно полнење е импресивен. Погонскиот систем е базиран на познатиот 2.0-литарски мотор со внатрешно согорување од 252 коњски сили, кој работи со електричен синхрон мотор кој генерира до 143 коњски сили. Во помоќната верзија, вкупниот вртежен момент е 500 Nm, а спринтот до 100 км/ч трае 5,3 секунди. Послабата верзија развива 450 Nm и достигнува „стотка“ за 6 секунди. Двете варијанти забрзуваат до 250 км/ч.

Електричниот досег на новиот A6 e-hybrid quattro надминува 100 километри (од 106 до 111 километри) благодарение на батерија со бруто капацитет од 25,9 kWh (20,7 kWh нето). Овој капацитет е 45% поголем од оној на претходникот. Полнењето со наизменична струја (AC) е можно до 11 kW. Под оптимални услови, целосното полнење трае околу 2,5 часа.

Системот за управување со енергија нуди електричен (EV) и хибриден (HEV) режим на возење. Во EV режим, автомобилот користи само електрична енергија и може да достигне брзина до 140 км/ч. Во хибриден режим, системот одржува поставено ниво на полнење, користејќи го моторот со внатрешно согорување кога е потребно. Дигиталниот лизгач во MMI системот му овозможува на возачот да постави целно ниво на енергија во батеријата – на пример, за електрично возење во градот. Audi исто така ја подобри регенерацијата. Може да се прилагоди на три нивоа со помош на лопатките на воланот.

Автомобилот ја обновува енергијата и за време на сопирањето и додека вози со исклучена педала за гас. Интелигентното управување со енергијата користи податоци од навигацискиот систем, анализирајќи наклони, кривини, ограничувања на брзината и сообраќајната ситуација. Регенерацијата може да достигне до 88 kW моќност.

Новиот Audi A6 e-hybrid quattro исто така добива механички подобрувања. Стандард на секоја верзија е управувањето на задната оска. При мали брзини, задните тркала се вртат спротивно од предните тркала, подобрувајќи ја агилноста. При поголеми брзини, тие работат во иста насока, зголемувајќи ја стабилноста.

Најмоќната верзија со 367 коњски сили го добива пакетот S line како стандард, спортска суспензија, 19-инчни бандажи, црвени шепи и спортски седишта со изразена странична потпора. Суспензијата е поцврста и спуштена за 20 мм во споредба со основната верзија.

Audi исто така го подобри акустичниот комфор. Новите елементи во вратите и прозорците ја намалуваат бучавата во кабината. Акустичните прозорци се исто така достапни како опција, подебели и подобро изолирачки на надворешни бучави. Дополнително, гумите со димензии од 19 инчи (или поголеми) имаат специјална пена која ги пригушува вибрациите на воздухот.

Цените за Audi A6 Sedan e-hybrid quattro во Германија почнуваат од 65.800 евра за послабата верзија и 75.050 евра за помоќната верзија. А6 Avant чини 68.300 и 77.550 евра, соодветно. Нарачките започнуваат на 8 мај, а првите автомобили ќе се појават на пазарот во текот на летото.