Nissan сакаше уште долго време да го произведува GT-R, но новите регулации не го дозволуваат тоа

За жал, Nissan GT-R прилично се повлече од пазарот, но не би морал. Сè уште е конкурентен автомобил. Само што сите прописи го убиле. Историјата на спортските Nissan модели во основа е историја на успеси и автомобили чие значење за автомобилската култура не е безначајно. Секое име предизвикува покачување на адреналинот кај ентузијастите. Особено трите букви GT-R. Секој Skyline GT-R стана култен објект. Дури и последниот, Nissan GT-R. Се произведуваше 18 години, а сепак предизвикува емоции, а иако се продаваше малку полошо отколку на почетокот, сепак најновите еволуции се интересен автомобил кој не се издвојува од конкуренцијата.

Nissan GT-R би можел да се произведува подолго. И очигледно Јапонците сфатија дека овој автомобил е толку добар што не мора да го прекинат производството. Веројатно со мали дотерувања и механички модификации може да се произведе двојно повеќе. Барем така вели Пјер Лоинг, глобален менаџер за производи на брендот. За жал, иако GT-R е најдолго произведениот спортски автомобил во светот (ако зборуваме за една генерација), тој беше убиен од… правни прашања и прописи.

Автомобилот мораше да го напушти европскиот пазар поради регулативите за бучава. Во Австралија, тој беше отфрлен поради новите стандарди за несакани ефекти. Покрај тоа, малкумина го пропуштија поради стандардите и плановите за емисија. Навистина е тажно, иако автомобилот, според некои, сепак требаше да добие наследник до сега.

Во меѓувреме, засега плановите се многу далечни. Веројатно во поинаква ситуација, Nissan ќе го одложи производството на GT-R уште малку додека не не изненади со новата генерација на R36. Во меѓувреме, следните неколку години ќе ги поминеме без потомци на иконата „Годзила“.

Според информациите што стигнуваат од компанијата, новиот модел може да го очекуваме дури околу 2030 година. Визуелно ќе се базира на концептот Hyper Force, а како што покажуваат сите знаци на небото и на земјата, ќе биде електричен. Како ќе реагираат фановите на ова? Не знаеме. Можеби до 2030 година никој нема да обрне внимание на изворот на погонот.

Или можеби Nissan ќе ги ревидира своите планови за електрификација и, заедно со новиот Z или претстојната Silvia, Nissan GT-R R36 ќе биде модел со мотор со внатрешно согорување? Или барем хибрид. На пример, врз основа на веќе постоечката V6 единица.