Не, овој автомобил сè уште не е во пензија. Освежениот Nissan Juke дебитира со подобрена внатрешност, малку освежена надворешност и жолта боја. Да, ова е една од најважните промени во овој автомобил.
Овој автомобил отсекогаш бил шарен и полн со карактер. Сега, по кратка пауза, жолтата боја се враќа на овој модел. Промените не се револуционерни, но вредат да се забележат – на крајот на краиштата, немаше поголем фејслифт до сега од премиерата. Значи, што има ново во овој автомобил? Еве сè што треба да знаете за Juke од 2024 година.
Освежениот Nissan Juke е жолт, помодерен и визуелно речиси непроменет. Мора да се признае дека овој јапонски бренд создаде навистина успешен производ. И покрај тоа што годините летаат, Juke се уште изгледа добро и свежо. Ова е веројатно неговата најголема предност, бидејќи фејслифтот беше ограничен на нова боја и воведување на неколку дополнителни дизајни на бандажи.
Новата N-Sport верзија сега ја комплетира гамата на модели. Ќе го препознаете по бандажите од 19-инчи, црниот покрив и сребрените детали на каросеријата. Исто така, стандардно нуди комплетна опрема.
Најмногу промени се случија во внатрешноста. Најпрво, Nissan дизајнираше целосно нова контролна табла со мултимедијален екран од 12,3 инчи. Аналогните индикатори, пак, се заменуваат со дигитални, веќе познати од Qashqai и X-Trail. Дополнително, има нови, поудобни седишта. Воланот е покриен со кожа која е попријатна на допир, а просторот за складирање пред патникот стана поголем. Подобрен е и потпирачот за рака на централниот тунел – сега обезбедува подобра поддршка за раката.
Во споменатата N-Sport верзија ќе најдете и жолти шевови во кабината. Благодарение на ова, целиот ентериер доби малку повеќе карактер.
Под хаубата нема ништо ново – и тоа е до некаде добро. Опсегот на погонски единици се заснова на два дизајни. Понудата се отвора со единицата 1.0 DIG-T, која нуди 117 коњски сили и 200 Nm вртежен момент. Силата се испраќа до предните тркала преку 6-степен мануелен менувач или опционален 7-степен автоматски менувач со двојна спојка.
Алтернатива на овој мотор е хибриден погон. Ова е систем познат од Renault Clio E-TECH, т.е. комбинација од атмосферски 1,6-литарски бензинец со моќност од 94 коњски сили, електричен мотор и специфичен автоматски менувач. Батеријата има капацитет од 1,2 kWh. Вкупно добиваме 145 коњски сили тука.