Mercedes прикажа концепт модел за целосно новата V-Class

Држете се цврсто, ова е новата Mercedes V-класа. Па, речиси – засега гледаме само студиски модел што ја претставува новата генерација. Подгответе се за револуционерни промени во дизајнот.

Одамна е познато дека Горден Вагенер сака сјајни работи и впечатлив дизајн. Германскиот бренд што го водеше во однос на дизајнот повеќе од две децении се движи во чудна насока. Сепак, гледајќи ги резултатите од продажбата, ова може да биде добар концепт. Новата Mercedes V-класа наскоро ќе се придружи на асортиманот на технолошки револуционерни модели на брендот. Фокусот овде е на смел дизајн на каросеријата, контроверзен концепт на ентериер и комбинација од два вида погони на една платформа.

Што можеме да очекуваме од новата V-класа? Едно е сигурно – нема да го пропуштите на улица. Германскиот бренд се фокусираше на впечатлив дизајн кој во голема мера црпи од патничките модели. Предната маска се одликува со тесни светла, кои секако ќе добијат „ѕвезди“ и уникатен светлосен потпис. Тие ќе бидат придружени со гигантска решетка – дури и поголема отколку во V-Class Elegance по фејслифтот.

Интересна идеја е страничната линија, во која е вграден обликот на прозорците што се однесуваат на лимузините на брендот. Сепак, тешко е да се каже дали V-класа ќе добие таква линија или ќе биде поконвенционална. Истото важи и за задниот дел, каде што се појавија LED светла што го опкружуваат целиот заден дел на овој автомобил.

Внатрешноста е поделена на два дела. Просторот за возачот е речиси верна репродукција на новиот Mercedes CLA. Затоа, очекувајте три екрани во врвните верзии, кои ќе ја зафаќаат речиси целата контролна табла. Исто така, јасно е дека Mercedes V-Класа треба многу повеќе да се однесува на патничките модели на брендот, донекаде отсекувајќи го „корисниот“ карактер на Vito.

Вториот дел од автомобилот е патничкиот простор. Тука имаме германска интерпретација на идејата од Lexus LM, со голем 65-инчен 8K екран, Dolby Atmos аудио систем со 42 звучници и луксузни капитенски седишта. Нема да бидам изненаден ако Mercedes навистина имплементира таква варијанта, нудејќи ја како најлуксузно издание на овој автомобил. Ова парадоксално би можело да биде вистинска визија – особено во Кина.

Новата V-Класа ќе комбинира мотор со внатрешно согорување и електричен погон на една платформа. Станува збор за дизајнот VAN.EA, нова платформа развиена од брендот. Електричните варијанти треба да обезбедат 450 километри реален досег на патот, иако таквата бројка се чини дека е тешко остварлива. Покрај тоа, во понудата ќе се појават и класични дизели и потенцијално хибриди.

Mercedes V-Класа ќе ја види светлината на денот во својата производствена верзија на крајот од оваа година. Производството ќе започне во 2026 година во нова фабрика во Јавор, Полска.