Mercedes-AMG GT 63 Pro е новата хардкор верзија на овој модел  – наменета за тркачка патека

Стариот рецепт сè уште функционира: поголема моќност, подобра аеродинамика, рафинирано ладење. Mercedes-AMG GT63 Pro е подготвен за забава на патеката.

Се чини дека обичната верзија на овој автомобил треба да биде многу ефикасна на патеката. И таа е, но имаше многу повеќе потенцијал во овој дизајн. Новата генерација на моделот GT се приближи до класичниот развој на оваа кратенка и доби поголема удобност. Mercedes-AMG GT 63 Pro е наменет за ефикасност на тркачката патека. На прв поглед, промените не се видливи. Сепак, ги има многу и драстично влијаат на можностите на водечкиот модел од Affalterbach.

Три клучни зборови: ладење, аеродинамика, моќност. Како прво, тука добиваме поголема моќ. Верзијата Pro стои помеѓу стандардната варијанта и моделот E-Performance, во кој имаме тешка батерија и вишок килограми. 4.0-литарскиот битурбо V8 овде генерира 612 коњси сили. Како резултат на тоа, спринтот до 100 км/ч е скратен на 3,2 секунди, а 200 км/ч ќе видиме за 10,9 секунди. Максималната брзина е лимитирана на 317 км/ч.

Друг клучен елемент е ладењето. Ова е на некој начин Ахиловата пета на новиот GT, бидејќи стандардниот систем за погон на четири тркала може доста да се загрее за време на играњето на патеката. Сега тоа е минато. Зад браникот има дополнителни радијатори – тие се наоѓаат на левата и десната страна на предниот дел. Покрај тоа, секој диференцијал има свој радијатор со независни пумпи за вода. Според инженерите од Affalterbach, ова ќе обезбеди оптимално ладење на автомобилот дури и при многу долга забава на тркачката патека.

Третото прашање е аеродинамиката. Во браникот ќе забележите малку поголеми доводи за воздух, а специјалните дефлектори соодветно го насочуваат протокот на воздух. Напред има и активна бленда која овозможува воздухот да помине кон радијаторот. Ефектот? Надолната сила на предната оска е зголемена, со што се елиминира тенденцијата за кревање на целиот преден дел. Задниот спојлер, пак, ја зголемува силата на тркалата за 15-50 килограми, во зависност од брзината.

Имаме и нови тркала, подобри сопирачки и намалена тежина. Зад лесните бандажи од 21 инчи се наоѓа керамички систем за сопирање, со дискови од 16,5 инчи и шепи со 6 клипови. Задниот дел на секој диск е направен од титаниум за да се намали гореспоменатата маса. Не прашувајте за цените – тука се брои ракувањето.

Стандардно, бандажите се обложени со Michelin Pilot Sport 5 гуми, но без доплата ќе ги добиете поострите и попребирливите Michelin Pilot Sport Cup 2 R. Исто така, стандардна опрема е хидраулично контролирана суспензија која го регулира тркалањето на возилото и ја зголемува неговата стабилност.

Цените остануваат мистерија, но безбедно е да се претпостави дека Mercedes-AMG GT 63 Pro ќе биде малку поевтин од хибридниот GT 63 E-Performance. Сепак, цената би била сигурно над 230.000 евра. За љубителите на брендот, ова не треба да биде проблем.