Fiat Panda 4×4 се враќа на пазарот во ново издание

Fiat Panda 4×4 се враќа во Grande стил. Оливер Франсоа, шефот на Fiat, одамна вели дека брендот ќе се врати на своите корени. Италијанците сакаат да посегнат по најдобрите моменти од својата историја, а Fiat Panda 4×4 несомнено беше таков момент. Малиот, храбар теренец досега се снаоѓаше многу добро на разни места, совладувајќи снег или кал. Неговата најголема предност е едноставниот и солиден погон на сите четири тркала, кој е тешко да се запре.

Следните инкарнации, произведени по 2003 година (втора и трета генерација), го повторија успехот на овој автомобил. Тие се подеднакво ефикасни надвор од асфалтот и се идеални за секојдневна употреба, особено во планините. Сега е време за моделот број четири – Grande Panda. Италијанците покажаа преглед, наречен „Манифесто“. Иако засега е прототип, можеме да сметаме на него дека ќе се појави на пазарот.

Fiat Grande Panda 4×4 ќе се врати на својот предок. Има челични бандажи (совршени за овој автомобил), пластични капаци за браници и дополнителни светла напред, сместени на браникот. Исто така, има и багажник на покривот, иако е повеќе гаџет отколку нешто практично. Сепак, целиот автомобил изгледа навистина добро.

Италијанците се изненадувачки штедливи со информациите за овој автомобил. Тие не кажаа ни збор за погонот, а ова е клучно прашање. Може да биде и комбинација од моторот 1.2 MHEV со дополнителна електрична единица на задниот дел (како Jeep Avenger 4XE и Alfa Romeo Junior Q4), или електричен со дополнителен мотор. Многу луѓе сигурно би биле позадоволни од првата опција – поатрактивна и веројатно поевтина.

Исто така, не е познато дали и кога овој модел ќе влезе во производство. Сепак, може безбедно да се претпостави дека Италијанците нема да се откажат од таков автомобил. Брендот од Торино сака да ја прошири својата понуда и да се врати на нудење автомобили што клиентите многу ги ценат. Проблемот е што овде можеби нема „класичен“ 4×4, толку високо ценет од многу луѓе кои користат постари Panda 4×4.

Нема смисла да се смета на враќање на таков погон – сега, кога секој грам емисии на јаглерод диоксид вреди злато, никој нема да експериментира.