Држете се цврсто. Хибридниот Ferrari 296 Speciale е сè уште со погон на задните тркала, но со близу 900 коњски сили, мала тежина и сериозен хардкор карактер.
Ferrari 458 Speciale, последното атмосферско Ferrari во „полутата“ серија, има посебно место во срцата на страсните обожаватели на брендот. Па затоа прекарот мораше да му припадне на навистина исклучителен автомобил. Дали Ferrari 296 Speciale ќе биде таков? Сè укажува на тоа, иако наместо V8 што вреска кон небото без компресор, добиваме plug-in хибрид и твин-турбо V6 мотор. Знак на времето. Но, во Маранело се погрижија автомобилот да ни ги забрза срцата.
Ferrari 296 Speciale има 880 коњски сили и тежи 60 килограми помалку. Специјалистите на италијанската марка му дадоа на моторот сериозен поттик. Моќноста, во споредба со 296 GTB, е зголемена за 50 коњски сили. 3.0-литарскиот V6 со компресор е засилен од 663 на 700 коњски сили. Електричниот мотор, пак, доби дополнителни 13 коњски сили.
Зголемувањата беа можни благодарение на модификациите на моторот. Поточно, агрегатот беше „префрлен“ од високо-перформансниот 296 Challenge и, меѓу другото, беа додадени нови алуминиумски клипови, кои доаѓаат од моделот F80. Зголемената моќност беше можна и благодарение на подобреното ладење.
Во Маранело, стигнаа и до магацините со јаглеродни влакна. Го користеа секаде каде што можеа. Ова го направи автомобилот полесен за 60 килограми. Благодарение на ова, Ferrari 296 Speciale забрзува до 100 км/ч за 0,1 секунда побрзо (2,8 секунди) и до 200 км/ч за 0,3 секунди побрзо (7 секунди). Поважно е што на Speciale му требаат 1:19 минути за да ја заврши патеката Фиорано, што е за 2 секунди побрзо од 296 GTB со пакетот Assetto Fiorano. И приближно колку што му беше потребно на LaFerrari за патеката.
Модифицираниот дифузер, различен спојлер со карактеристични „крилја“ и модифициран преден браник се исто така одговорни за ваквите резултати. Овие промени го подобрија притисокот на автомобилот за 20%. Дополнително, 296 Speciale е 5 мм поблиску до асфалтот од стандардниот модел, а неговото прилепување доаѓа од гумите Pilot Sport Cup 2 на Michelin. Посветени на овој модел. Пружините се исто така променети во титаниумски, а активните амортизери Multimatic се изведени директно од моделот 296 GT3.
Speciale е, секако, помалку удобен, попривлечен и… погласен внатре. Каналите што го внесуваат звукот во ентериерот се променети. За поголеми, секако. Автомобилот, интересно, веднаш дебитира во отворена верзија. И нема да биде ограничен, иако производството веројатно ќе биде доста ограничено.