BMW Z4 M40i Pure Impulse Edition е верзија наменета за вистинските ентузијасти 

Ако Toyota Supra може да има 3.0-литарски бензински мотор спарен со рачен менувач, зошто нејзиниот германски братучед, BMW Z4, да не го стори истото? Верзијата Pure Impulse доаѓа на пазарот и ќе биде ценета од љубителите на аналогните возачки искуства.

Ова е сосема неочекуван потег на брендот од Минхен. Долго време Германците се колнеа дека BMW Z4 нема да добие мануелен менувач. Одговорот беше едноставен: „сакате да мавтате со раката и да ги стискате мускулите на левата нога? Па, изберете BMW M2 или M4“. Во меѓувреме, се чини дека сè укажува дека некој од управниот одбор се предомислил за оваа работа.

Резултатот е Pure Impulse Edition. BMW создаде автомобил за вистинските ентузијасти кои ја ценат можноста да си играат со рачен менувач. Тешко е да не се цени нивната идеја – на крајот на краиштата, ваквите автомобили стануваат многу ретки овие денови.

BMW Z4 M40i Pure Impulse Edition го следи патот што го изгази Toyota Supra. Не е тајна дека и двата автомобили се тесно поврзани и се произведуваат во една фабрика. BMW можеби им завидуваше на топлите мислења на ентузијастите кои го ценеа рачниот менувач во спортскиот модел на јапонската марка.

Техничките податоци оставаат добар впечаток. 3.0-литарскиот шестцилиндричен бензинец нуди 340 коњски сили, а силата оди само на задните тркала. Спринтот до 100 км/ч во мануелната верзија трае само 4,6 секунди. Ова е само 0,1 секунда помалку отколку со автоматски менувач.

Од BMW нагласуваат дека мануелниот менувач е дизајниран со овој модел на ум. Компонентите, се разбира, доаѓаат од полиците на магацинот на марката (дизајнот веројатно има многу заедничко со оној на BMW M2/M4), но тој беше специјално наместен за верзијата Pure Impulse.

Како стандард, BMW Z4 M40i доаѓа со адаптивно спортско управување, спортски систем за сопирање М и спортски диференцијал М на задната оска. Има и адаптивна М суспензија со електронска контрола на амортизерите, усогласена со верзијата Pure Impulse.

Оваа варијанта ќе ја препознаете и благодарение на уникатната боја Frozen San Remo Green, која ќе биде резервирана исклучиво за Z4 Pure Impulse. Наскоро ќе стартува и продажбата на „flagship“ верзијата на овој родстер. BMW се уште не ги објави цените. Сепак, можеме да очекуваме дека мануелниот модел може да биде поскап од стандардната верзија со автоматски менувач.