Но зошто, овој автомобил веќе претрпе фејслифт! Па, што стои на патот да се освежи… по втор пат? Ова е новата освежена BMW Серија 3 од 2025 година, популарен модел со уште еден дел подобрувања.
Овој автомобил се очекува да остане со нас уште најмалку две години – а можеби дури и малку подолго. Затоа Германците се фокусираа на подобрување на клучните елементи. BMW Серија 3 за 2025 година првенствено доби освежен опсег на погонски единици, но има и неколку визуелни новитети.
Што има ново во овој автомобил? Да почнеме со промените во изгледот. Во понудата дебитираат боите Arctic Race Blue и Vegas Red, а палетата Individual вклучува Frozen Pure Grey и Frozen Portimao Blue бои. Има и дискретни промени во деталите на браникот. Новата „3-ка“ има и освежен дизајн на алуминиумски бандажи, кои можат да бидат двобојни во врвните верзии.
Во внатрешноста најголемата визуелна промена е новиот отвор за воздух на централната конзола. Опкружен е со изменето амбиентално осветлување, кое има 9 бои за избор. Во зависност од верзијата, добиваме и други украсни елементи. Понудата сега вклучува мат дрво со отворени пори (достапно и во сива боја) и алуминиум. Списокот на тапацир е надополнет со нови бои на материјалот Sensatec, како и со новата ткаенина M PerformTex во верзијата M Performance.
Покрај тоа, во кабината има и подобрена мултимедија со BMW оперативен систем 8.5, кој го олеснува работењето и обезбедува неколку дополнителни функции на полето на онлајн поврзување.
Серија 3 сега има поголема моќност и подобар опсег. На пример, BMW M340i за 2025 година генерира 374 коњски сили и 539 Nm вртежен момент благодарение на неговиот благ хибриден систем. Благодарение на ова, тој достигнува 100 км/ч за 4,2 секунди, а максималната брзина е 250 км/ч.
BMW 330e е опремен со нова батерија со капацитет од 19,5 kWh. Благодарение на поголемата енергетска густина, електричниот досег е зголемен на 100 километри. Системската моќност на оваа верзија е 292 коњски сили. Вреди да се додаде дека оваа варијанта ќе биде достапна во верзии со погон само на задните тркала и со xDrive погон на сите тркала, а втората верзија значи малку пократок електричен досег.
Стандардната верзија на 330i има мали подобрувања во коморите за согорување, ново вбризгување и модифициран издувен систем. Сепак, моќноста остана непроменета на 245 коњски сили. Остануваат во понуда и најслабата верзија со 150 коњски сили (318d), но има и 3.0-литарски дизел мотор со 340 коњски сили под хаубата. А секој мотор има 48V благ хибриден систем.