BMW го претстави новиот хардкор M3 CS Touring!

Нема држачи за чаши, но вашите производи од Ikea или вашата опрема за скијање ќе се вклопат таму без проблем. Еве го новиот BMW M3 CS Touring, кој комбинира тркачки карактер со практичност. 

Овој автомобил, на свој начин, нема смисла – и тоа е најубавото нешто во него. BMW M3 CS Touring го комбинира тркачкиот карактер со практичноста. Автомобилите означени со овие две букви се мост помеѓу класичните автомобили „М“ и суровиот модел CSL, кој допре до тесна група клиенти. Така, овде, тие се откажаа од неколку решенија за удобност, но за возврат, карактеристиките на возење беа подобрени, носејќи ги на ново ниво. 

Дали е разумна оваа комбинација во практичен караван? Тешко е да се каже, но оние кои сакаат да возат брзо на патеката, а потоа да брзаат во продавниците, сега имаат совршен избор. BMW M3 CS Touring има 550 коњски сили и „сака“ свиоци. Практичниот Touring ги претрпе истите промени како седан и купе верзиите. Напред, наоѓаме редизајниран браник со поголеми отвори за воздух кои соодветно го водат протокот на воздух. Бубрезите исто така се завршени на поинаков начин.

Во лаковите на тркалата ќе најдете црни бандажи од 21 инчи (како опција достапни се и во златна боја), а праговите се украсени со разделувачи. Назад, има обновен браник со масивен дифузер, а дополнителен спојлер беше искористен над прозорецот за да се обезбеди малку поголема надолна сила.

Во исто време, BMW го стави M3 CS Touring на лесна диета. Тежината на овој автомобил е намалена за 15 килограми (не е премногу), но благодарение на ова овој модел тежи 1.850 килограми. Со оваа моќност и погон на четири тркала, ова е навистина одличен резултат.

Најголемата промена во внатрешноста е обновениот централен тунел, завршен со јаглеродни влакна. Овде нема да најдете држачи за чаши (за жал), но целата работа изгледа одлично. Се збогуваше и класичниот потпирачот за рака – неговото место го зазеде мал потпирач за рака.

Под хаубата има 3.0-литарски шестцилиндричен мотор кој сега нуди 550 коњски сили и 650 Nm вртежен момент, а сето тоа оди на сите четири тркала. Се разбира, погонот xDrive сепак ви овозможува да ја „откачите“ предната оска, така што целата сила оди само на задната страна. Тоа е поттик за горење на гумите – овој автомобил сака таква забава.

Единицата е малку изменета – има лесно forged коленесто вратило, како и малку поинаков софтвер. Благодарение на ова, вртежите се креваат многу подобро и има многу повеќе „жилава“ карактеристика. Забрзувањето до 100 км/ч трае 3,5 секунди, до 200 км/ч трае 11,4 секунди (секако од стоечки старт), а максималната брзина е рамно 300 км/ч.

Списокот со опции вклучува керамички сопирачки и неколку други додатоци. Новиот BMW M3 CS Touring има почетна цена од 152.900 евра (во Германија) и може да се нарача сега.