Еве го новиот крал меѓу најбрзите компактни автомобили на Нирбургринг. Освежениот Audi RS3 го освои зелениот пекол за нешто повеќе од седум и пол минути. Брендот од Инголштад има причина да биде среќен. Новиот Audi RS3 штотуку застана на највисокото скалило на подиумот. Германците ја испратија водечката верзија на нивниот компактен автомобил на Нирбургринг, каде што успеаја да постигнат одлично време – ја завршија јамката долга преку 20,6 километри за 7:33,12 минути.
Дали знаете зошто овој резултат е импресивен? RS3 „скрати“ 5 секунди од времето на BMW M2, кој се смета за еден од подобрите мали автомобили на оваа патека. Audi RS3 за 2025 година ќе добие голем број модификации. На патеката Нирбургринг беше испратен освежен модел, иако сè уште камуфлиран. Тоа всушност не крие премногу работи. Овде можете да го видите освежениот преден дел и новите светла. Има и некои големи промени во осветлувањето на задниот дел.
Клучот, сепак, се новите карактеристики во шасијата. Audi се уште не се пофали со точните податоци овде, но можеме да сметаме на фактот дека работата на диференцијалите е оптимизирана и изострена. Под хаубата сè уште има 5-цилиндричен 2.5 TFSI мотор, кој генерира околу 400-420 коњски сили. Ова го прави RS3 еден од најмоќните „класични“ компакти на пазарот – веднаш до Mercedes-AMG A45S.
Автомобилот кој го собори рекордот беше опремен со гуми Pirelli P Zero Trofeo R и керамички сопирачки. Се разбира, овие се достапни и ќе бидат достапни и во автомобилот што ќе се продава во салоните. Audi ја нагласува клучната улога на новата адаптивна суспензија, прилагодена на барањата на Нирбургринг. Ова веројатно ќе биде посебен режим, како оној во Golf R и Golf GTI Clubsport. Френк Стиплер, човекот задолжен за развој и тест-возачот на марката, го возеше Audi RS3 на Нурбургринг.
Од Audi нагласуваат дека има уште голем потенцијал во RS3. Фејслифтираната верзија е да се користи до максимум. Ова несомнено ќе биде задоволство за љубителите на марката кои ги ценат карактеристиките на петцилиндричниот мотор со согорување. Исто така вреди да се ужива, бидејќи нејзината иднина може да биде прилично кратка. А вистината е дека тој сè уште е еден од моторите со најдобар звук на пазарот – дури и покрај GPF филтерот и новите стандарди поставени од регулаторите.