Audi ги претстави новите освежени RS Q8 и RS Q8 Performance

Уште поголема моќност, уште подобри перформанси. Audi RS Q8 Performance сега испорачува 640 коњски сили во рацете на возачот. Ефектот? Не само што достигнува 100 км/ч додека да трепнеш, туку и поставува одлични времиња на Нирбургринг. Уште повеќе, кога влегуваме во салон на Audi, можеме да избереме и потивка и малку послаба варијанта.

Тој е голем, тежок и неверојатно брз. Може многу – и изненадува со своите способности. Новиот Audi RS Q8 Performance е цреша на тортата во палетата на овој модел. Германците решија да ја подигнат границата и да направат „буџетско Lamborghini“. Што има ново во овој модел?

Audi RS Q8 Performance за 2025 година има 640 коњски сили и 850 Nm вртежен момент. И тука не е крајот на промените. На пример, предните дискови сега се со дијаметар од 440 мм (наместо 420 мм), а дисковите на задните сопирачки се 370 мм. Новите бандажи од 23 инчи (стандардни за оваа верзија) се полесни од помалите 22-инчни. Активната воздушна суспензија исто така е поинаку подесена, приспособувајќи ја висината на автомобилот за 9 см.

Се разбира, сè уште имаме Quattro погон со механички централен диференцијал и активни стабилизатори, кои користат специјални електрични мотори за да го намалат тркалањето на каросеријата во свиоците со влечење на стабилизаторите во спротивна насока. Сето ова е надополнето со систем за управување со четири тркала.

RS Q8 Performance достигнува 100 км/ч за 3,6 секунди и забрзува до максимални 280 км/ч. Ова беше доволно за да се постави уште еден рекорд на Нирбургринг – Audi зеде два за кратко време. Теренецот го совлада „зелениот пекол“ за 7:36.698 минути.

За љубителите на малку помирно возење, постои стандардна RS верзија. Оваа генерира 600 коњски сили и 800 Nm вртежен момент. Разлики има и во системот за сопирање (малку помали дискови) и бандажите. Освен тоа, визуелните промени се сосема исти – RS Q8 го доби стилот на фејслифтираната верзија. Ова значи нови светла напред и назад, изменета решетка и редизајнирани браници.

Тешко е да се наречат овие нови карактеристики револуционерни, но тие јасно го освежуваат изгледот на автомобилот. Внатрешноста има различни шевови на тапацирот. Друга нова карактеристика е финишот на избраните елементи со материјал Alcantara и Dinamica (микрофибер, кој може да се најде, на пример, на централната конзола). Секако, има и многу делови во карбон, и надвор и внатре.