Peugeot претстави тркачка 208 Racing верзија наменета за рели 

Peugeot 208 Racing би требало да биде евтин и ефективен рели автомобил за млади возачи. Но, се прашувам дали би било можно да се направи ваква верзија „за пат“?

Сите добро знаеме дека мотоспортот не е за сиромашните. За жал, трошоците за „влегување во игра“ стануваат се поголеми и повисоки, а немањето серии со послаба конкуренција не помага. Популарноста паѓа, па трошоците растат. И така паѓаме во маѓепсан круг. Peugeot 208 Racing ќе биде уште еден едноставен рели автомобил, изграден за почетници во рели трките, кој ќе дебитира следната година за време на француското рели.

Peugeot 208 Racing се заснова на докажани решенија. Основата за рели автомобилот е најновата верзија на 208. Се истакнува со зелени акценти наместо светлата DRL и шармантни, бели челични тркала.

Внатре наоѓаме заварен roll-cage и автоматски систем за гаснење пожар кои ги исполнуваат прописите на Rally4. Одделот од Stellantis Motorsport ја измени контролната табла за да ги намали рефлексиите на светлината. Има повеќефункционален дисплеј, прекинувач за сечење на електричното коло и прекинувачи потребни на специјалните фази. Специјалистите ја сменија и архитектурата на електрониката за полесно да се добијат и анализираат податоците за возењето.

Во изградбата на овој автомобил беше искористено искуството од 208 Rally4 и C3 Rally2. Под хаубата наоѓаме 1.2 Puretech единица. Сепак, неговата моќност беше зголемена на 145 коњски сили. Можеби е малку, но автомобилот тежи само 1050 килограми. Покрај тоа, шестстепениот мануелен менувач значително ги скрати односите на степените. Тоа е исто така засилено.

Peugeot 208 Racing работи исклучиво на E85 гориво, што има влијание врз емисиите на CO2. Се вели дека тие се 30% пониски отколку кај сличен автомобил кој се напојува со стандардно гориво. Stellantis не се пофали со промени во системите за суспензија и сопирање, освен што тие се подобрени во согласност со коментарите на рели возачите. Интересно, гумите се Michelin Pilot Sport PS5 – достапни во нормална циркулација. Се со цел да се намалат трошоците на стартот.

Peugeot 208 Racing ќе започне следната сезона во FR6 Trophy, серија на ниско ниво што е дел од францускиот шампионат во рели.

Време е за храбар потег кој никогаш нема да дојде. Сите ја знаеме моменталната ситуација на Stellantis. Затоа, следниот пасус можеме да го третираме како желба за размислување. И јас би сакал 208 Racing да стигне до салоните во „патничка“ верзија, по примерот на старото Peugeot 106 Rallye. Французите отсекогаш знаеле да направат мали и лесни спортски автомобили кои биле исклучително забавни. Но за жал, ова ново време „не дозволува“ вакви автомобили да се најдат повторно во салоните…