Audi ги претстави новите RS 6 Avant Performance и RS 7 Sportback Performance

Кај Audi, „Performance“ наставката во името на моделот значи поголема моќност. Новите RS 6 Avant Performance и RS 7 Sportback Performance добиваат зголемување во моќноста и други дополнителни „доработувања“. Полемите турбополначи и зголемениот притисок од 2.4 на 2.6 бари во 4.0-литарскиот V8 битурбо TFSI мотор овозможуваат зголемување од 30 коњски сили во моќноста на моторот и 50 Nm повеќе вртежен момент во споредба со основните верзии. Ова значи вкупно зголемување на моќноста од 600 коњски сили на 630 коњски сили и максимален вртежен момент од 800 на 850 Nm. Новите Performance модели спринтуваат од 0 до 100 км/ч за 3.4 секунди, што е за 0.2 секунди побрзо од основните верзии на RS 6/RS 7.

Сепак, помалку е понекогаш повеќе – намалената изолација помеѓу моторниот простор, внатрешноста и задниот дел на возилото гарантира дека перформансите на RS 6 Avant и перформансите RS 7 Sportback ќе ги воодушеват клиентите со возбудливо звучно искуство на следно ниво – намалувањето исто така го прави автомобилот полесен за осум килограми. RS 6 Avant изведбата има вкупна тежина без товар од 2.090 кг, додека изведбата RS 7 Sportback тежи 2.065 кг.

Моќта од 4.0 TFSI моторот се испорачува преку стандардниот осумстепен Tiptronic менувач кој сега има побрзо време на менување до постојаниот quattro погон на сите четири тркала. Строго механичкиот централен диференцијал ја дистрибуира моќноста на моторот на задната оска во сооднос од 40:60 и ако се појави лизгање, автоматски се применува поголем погонски вртежен момент на оската со подобра влечна сила – до 70 проценти може да тече до предната оска и до 85 проценти на задната оска. Самоблокирачкиот централен диференцијал е полесен и покомпактен, подобрувајќи ја динамиката на возење, плус нудејќи значително попрецизно возење во кривина, што овозможува помалку подуправување. Како дополнително подобрување, одговорот на самоуправувањето е попрецизен со тоа што патниците имаат корист од поагилно возачко искуство во целина.

Системот Audi drive select му овозможува на возачот да го контролира карактерот на возилото. Достапни се шест профили: efficiency, comfort, auto, dynamic, како и два приспособливи RS1 и RS2 режими специфични за RS. Но, искуството со режимите на возење кај Performance моделите е многу поуникатно. На пример, coasting mode сега автоматски се активира само во efficiency режим, што значи дека во опсегот на брзина до 160 км/ч , го исклучува моторот со согорување и вози без потрошувачка на гориво или влечен вртежен момент од моторот. Дополнително, дотерувањето на софтверот на контролната единица на моторот прави построги промени на оптоварувањето во режимот S кога е активен dynamic режимот или режимот на возење S, што дополнително ја зголемува емоционалноста. Ажурираниот софтвер во контролната единица на менувачот овозможува побрзо време на префрлување и значително зголемено ширење помеѓу различните режими на возење.

RS Dynamic Package е стандардна опрема во моделите RS 6 Avant Performance и RS 7 Performance. Ова го вклучува зголемувањето на максималната брзина до 280 км/ч, динамичното управување со сите тркала (софтверското ажурирање специфично за RS му помага на возачот со активни корекции на управувањето на предната и задната оска) и quattro спортски диференцијал на задната оска.

Опционално е достапен и RS Dynamics Package plus, кој покрај RS Dynamics Package, ја зголемува максималната брзина на 305 км/ч и вклучува RS керамички систем за сопирање. Клиентите можат да нарачаат шепи во сива, црвена или сина боја, а дисковите се со димензии 440 mm (напред) и 370 mm (назад). RS керамичкиот систем за сопирање тежи околу 34 килограми помалку од стандардните челични сопирачки.

Новите RS 6 Avant и RS 7 Sportback Performance се достапни во вкупно 16 надворешни бои – за прв пат се вклучени металик и мат Ascari Blue и мат Dew Silver. Овие модели се издвојуваат со стандардните RS надворешни компоненти во мат сива боја, вклучувајќи ги и надворешните ретровизори, предниот спојлер, предните странични прагови, шините на покривот и облогите на страничните прозорци и задниот дифузор. Опција е и мат carbon/black optics пакет, во кој шините на покривот и облогите на страничните прозорци се црни. Прстените на Audi и името на моделот се достапни по избор на клиентот, хром или црна боја.

Во внатрешноста, познатите RS design пакети во сива и црвена боја се проширени за да ја вклучат и сината боја. Воланот од Alcantara се карактеризира со контрастни шевови во сина Mercato боја, додека патосниците, страните на централната конзола и детали на рачката на менувачот исто така доаѓаат со сини контрастни шевови. Безбедносните појаси се во океанско сина боја со украсни елементи од карбон. Рачката на менувачот и страничните делови на централната конзола се направени од Dinamica микрофибер, кој се состои од околу 45% рециклирани PET влакна, а спортските седишта имаат висококвалитетен кожен Valcona тапацир, перфориран со саќе шевови и контрастни шевови во сина Mercato боја. Друга карактеристична карактеристика е влезната LED диода во предните врати што го прикажува логото „RS performance“ на подот до автомобилот.

Стандардниот 12,3-инчен виртуелен кокпит нуди нови функции, вклучувајќи трепкачки индикатор за менување на брзини во мануелен режим кој го менува дисплејот на вртежи во минута од зелено во жолто па во црвено, трепкајќи на идентичен начин како оној што се користи во мотоспортот, за да го покаже оптималното време за промена на брзините. Плус, Launch Control опцијата, која целосно го искористува потенцијалот за забрзување на RS 6 Avant и RS 7 Sportback Performance со сигнализирање на идеалниот момент за тргнување, има нови икони во вид на семафор.