И сега доаѓа моделот на Porsche што сите со нетрпение го очекуваа. Тоа е „врвниот“ 911 Turbo S. Користи хибридна технологија, но сепак има два турбополначи. И е значително побрз од својот претходник.
Германците престанаа да се шегуваат. Долгоочекуваниот Porsche 911 Turbo S ја крева границата навистина високо. И не станува збор само на додавање десетици дополнителни коњски сили (иако тоа се случи и тука), туку за вистинско подобрување на можностите на автомобилот.
Porsche 911 Turbo S добива 711 коњски сили од новиот мотор. Да, да. Новиот Turbo S повеќе не го има 3,8-литарскиот боксер мотор што се гледа во моделот пред фејслифтот. Тој е заменет со електрифицираната 3,6-литарска единица што ја има во GTS. Сепак, во овој случај, покрај електричниот мотор, се напојува и од два турбополначи.
Резултатот е најмоќниот сериски 911 на сите времиња. Произведува 61 коњски сили повеќе од својот претходник и максимален вртежен момент од 800 Nm, сето тоа во апсурдно широк опсег на вртежи, од 2.300 до 6.000 вртежи во минута. Секако, ова значи дека е и значително побрз. Забрзува од 0 до 100 км/ч за 2,5 секунди, во споредба со 2,7 секунди на претходникот. Времето од 0 до 200 км/ч е исто така подобрено, при што кај новиот Turbo S трае 8,4 секунди, во споредба со 9 секунди кај неговиот претходник. Максималната брзина е 322 км/ч.
Погонскиот склоп на T-Hybrid останува непроменет од моделот GTS, со систем од 400V и батерија од 1,9 kWh. За жал, ова влијаеше на тежината на автомобилот. 911 Turbo S никогаш не беше лесен, но во својот изглед на 992.2, надминува 1.800 килограми како купе. Просечната тежина на возачот се зголеми за 85 килограми. Сепак, тоа не е важно, бидејќи автомобилот е неверојатно брз. Буквално. Уште од лансирањето, Porsche го забележа своето време во „Зелениот пекол“: 7:03,92 минути. 14 секунди побрзо од својот претходник!
Гумите Pirelli P Zero R од „новата генерација“ играат значајна улога тука. Задниот дел сега има пошироки гуми, со ширина од 325 мм. Предниот дел останува непроменет, со гума 255/35R20. Новиот Turbo S исто така стандардно доаѓа со керамички сопирачки со дискови од 420/410 мм. Тие се исто така значително поголеми од порано и најголемите што некогаш биле вградени во автомобил со две врати.
Инженерите вложија многу труд во новата суспензија, која стана активна (делумно благодарение на системот од 400V). Се вели дека автомобилот се наведнува помалку во кривини и обезбедува поголема прецизност и доверба во управувањето.
Автомобилот може да се препознае не само по традиционалните отвори за воздух пред задните тркала, туку и по вертикалните решетки на аеро-системот. Тие се идентични со оние на GTS. И благодарение на редизајнираната аеродинамика и задниот спојлер, автомобилот има 10% подобар коефициент на отпор од моделот пред фејслифтот.
И… очигледно звучи подобро. Има нов издувен систем, кој е полесен за 6,8 килограми. Но, најважно од сè, наводно престанува да звучи како правосмукалка и сега доби карактер.
Веднаш на пазарот. Автомобилот е достапен за нарачка веднаш по лансирањето. Во Германија, цената за купе верзијата започнува од 271.000 евра, додека за кабриолет верзијата цената е 285.200 евра. Листата на опции е, како и обично, многу долга, па почетната цена многу лесно се „качува“ нагоре. Испораките ќе започнат на крајот од 2025 и почеток на 2026 година.