Дали мислевте дека ќе се вратат физичките копчиња? Ништо не може да биде подалеку од вистината. Цуфенхаузен одлучи да навлезе уште подлабоко во светот на екраните. Новиот Porsche Cayenne Electric сега има целосно дигитален кокпит, со уникатен Flow Display.
Ова е само загревање пред премиерата. Иако Porsche Cayenne Electric е во суштина нескриен, сè уште не го направил своето официјално деби. Сепак, Германците го покажаа ентериерот на автомобилот – а внатре се случува МНОГУ. Porsche Cayenne Electric има толку многу екрани што се „свиткани“. Највпечатливата карактеристика е закривениот 12,25-инчен OLED Flow Display, кој беспрекорно се спојува со инструмент таблата од 14,25 инчи.
Како опција, може да се додаде и 14,9-инчен екран за совозачот, трансформирајќи ја целата контролна табла во џиновски паметен телефон. Понатаму, бројот на физички копчиња е значително намален, иако некои клучни прекинувачи остануваат за да се одржи ергономијата.
Дополнително, производителот посвети внимание на луксузните детали. Повисоките нивоа на опрема ќе имаат греени потпирачи за раце, како и најголемиот панорамски покрив досега на брендот, со прилагодливи сегменти за транспарентност. Овој покрив може делумно да се отвори како традиционален подвижен покрив.
Се очекува врвната верзија да понуди над 1.000 КС. Откако Porsche одлучи да развие електричен Cayenne, природно се одлучи за екстремни перформанси во водечката верзија. Врвната варијанта Turbo Electric ќе понуди над 1.073 КС и 1.500 Nm вртежен момент, што го прави најмоќниот производствен модел во историјата на брендот. Ќе забрзува од 0 до 100 км/ч за помалку од 3 секунди и од 0 до 200 км/ч за помалку од 8 секунди. Максималната брзина ќе надмине 250 км/ч.
Перформансите се поддржани од новата технологија на батерии. Батеријата од 113 kWh има 7 проценти поголема густина на енергија од Taycan. Ова овозможува опсег до 600 километри во WLTP циклусот. Полнењето од 10 до 80 проценти ќе трае само околу 15 минути на 400 kW. Во 2026 година, опција за индуктивно полнење од 11 kW ќе биде достапна и во Европа, што го прави Cayenne првиот сериски електричен автомобил со оваа технологија.
Porsche Cayenne Electric ја користи платформата PPE. Во однос на технологијата на шасијата, новиот SUV ја користи платформата PPE, но со карактеристични поставки на Porsche. Воздушната суспензија останува стандардна, додека системот Active Ride познат од Panamera и Taycan ќе биде достапен како опција. Управувањето на задната оска, керамички сопирачки дискови со дијаметар до 440 mm напред и 410 mm назад, како и електронско диференцијално заклучување се исто така достапни во врвната верзија. Теоретски, благодарение на овие елементи, Cayenne Electric треба да биде ефикасен и на off-road терен.
Каква стратегија усвои Porsche? Иако Porsche развива мотори со внатрешно согорување паралелно, не се откажува од амбициозни електрични проекти. Cayenne Electric ќе дебитира во декември 2025 година и ќе остане во продажба заедно со верзиите со внатрешно согорување. Слична стратегија важи и за Macan, кој е достапен како електричен автомобил. Наскоро ќе му се придружи и нов модел со мотор со внатрешно согорување, потенцијално со различно име. Porsche исто така подготвува голем SUV со три реда седишта, кој прво ќе дебитира со мотори со внатрешно согорување. Ќе следи и електрична верзија.