Mercedes Citan продолжува да ги заострува своите вештини во светот на висококвалитетните товарни возила. Со верзијата Mixto, ова е несомнено најпрактичната верзија на германското комбе. Нуди паметен распоред и нови функции за да им го олесни животот на професионалците.
По Vito Mixto, тука е Citan Mixto. Extra Long кабините се многу практични. Врз основа на комбе, тие можат да превезуваат и стоки и луѓе. Ова е корисно за одведување на тим и нивната опрема на градилиште, на пример. Во Mercedes, Citan со продолжена кабина се вика Mixto. Ова возило е базирано на Citan Extra long, достигнувајќи вкупна должина од 4,92 метри. Ова комбе станува продолжена кабина благодарение на задната клупа со три седишта, при што секое седиште е опремено со потпирач за глава и безбедносен појас во три точки.
Mixto е навистина возило за мешана употреба, бидејќи задната клупа може целосно да се преклопи, ослободувајќи простор за товарање. Употребливиот волумен тогаш достигнува 3,25 m³. Ова е логично малку помалку отколку кај Citan Extra long, со употреблив волумен од 3,6 m³. Истото важи и за употребливата должина до подот, која е 1,84 метри на Mixto во споредба со 2,23 метри на Extra long. Додека максималната носивост кај Mixto достигнува 756 килограми.
Оваа конфигурација ви овозможува да носите до пет лица во стандардната положба или да го максимизирате товарниот простор со преклопување на задното седиште. Изборот на кралот, накратко.
Под хаубата, Mercedes Citan Mixto се нуди со два дизел мотори: 110 CDI со 95 коњски сили и 112 CDI со 116 коњски сили. Како што е често случај со Mercedes овие денови, бројките не одговараат на излезната моќност. Тешко е да се следи…Стандардно се опремени со мануелен менувач, а како опција може да се избере и автоматски менувач.
Во однос на опремата, Citan Mixto е доста добро опремен „уште од старт“, меѓу другото, со мултифункционален волан, мултимедијален систем MBUX со радио DAB, електрично прилагодливи надворешни ретровизори, сензор за светла и дожд, воздушни перничиња за возачот, совозачот, на страните и предни завеси, како и возачко седиште со лумбално прилагодување.
Дополнително додадени се и клима уред, флексибилен преграден ѕид, Fold & Load задното седиште, LED осветлување во товарниот простор и патничкиот простор, лизгачки врати со прозорци на секоја страна, рачки на вратите што одговараат на бојата на возилото, безбедносни уреди за деца со двојни врати и фиксирани врати назад со отворање од 180 степени.