Cupra Formentor VZ5 се враќа во понуда – но во лимитирани примероци

Cupra Formentor се враќа на пазарот со најдобриот мотор во понудата. Скап е, но има карактер – нешто што многу луѓе ќе го ценат. Cupra Formentor VZ5 се враќа прилично неочекувано! Шпанскиот бренд повторно ќе го понуди овој модел со 5-цилиндричен мотор. Производството ќе започне на почетокот на 2026 година во фабриката на брендот во Барселона и ќе биде ограничено на 4.000 примероци.

Cupra Formentor VZ5 се враќа во играта. Има многу моќ и звучи одлично. Под хаубата, повторно ќе се најде иконскиот 5-цилиндричен 2.5 TSI мотор на Audi. Единицата развива 390 коњски сили и 480 Nm вртежен момент, идентично како и претходниот модел.

Според Cupra, недостатокот на зголемување на моќноста се должи на тоа што моторот е адаптиран на најновите стандарди за емисии на Европската унија. И покрај ова, погонскиот склоп останува најсовремен. Вклучува погон на сите четири тркала 4Drive, 7-степен DSG менувач и систем за распределба на вртежниот момент кој овозможува целиот вртежен момент да се насочи кон едно задно тркало.

За да се нагласи спортскиот карактер на брендот, режимите на возење CUPRA и DRIFT се задржани, овозможувајќи му на возачот целосно да го искористи потенцијалот на погонскиот склоп. Се очекува и перформансите да останат непроменети. Забрзувањето од 0 до 100 км/ч за 4,2 секунди и максималната брзина од 250 км/ч продолжуваат да го прават VZ5 еден од најбрзите кросовери во својата класа.

Дизајнот е исто така малку поостар. Стилски, Cupra воведе суптилни, но забележливи промени. Formentor VZ5 има нови 20-инчни тркала, бакарни издувни цевки и црни амблеми за поагресивен изглед. Палетата вклучува пет нијанси на каросеријата: Midnight Black, Dark Void, Magnetic Tech Matt, Century Bronze Matt и Enceladus Grey Matt.

Внатрешноста го одликува препознатливиот спортски стил на Cupra. Има седишта CUP Bucket со украси од јаглеродни влакна, а деталите се завршени со препознатливи бакарни акценти на брендот.

Шпанците нагласуваат дека сè уште се главен играч во сегментот на спортски автомобили. Иако за жал ова е ограничено издание, има огромна вредност за Cupra. Овој млад бренд на Volkswagen Group се стреми да се позиционира како вистински спортски производител во рамките на семејството на групацијата, нудејќи и автомобили со моќни мотори. Сепак, ова се веројатно последните прослави за ваквите автомобили со погон на внатрешно согорување. Следните модели речиси сигурно ќе бидат целосно електрични, за жал.