Да, има 280 коњски сили и добри перформанси. Peugeot 208 GTI се врати, но не сметајте на големи емоции – не е вистинската адреса. Добредојдовте во 2025 година, кога се случуваат чуда – но не од типот на кој се надевавме. Французите одлучија дека се познати по хот-хеч моделите. На крајот на краиштата, тие беа оние што го усовршија рецептот за вакви автомобили, давајќи им луди возни карактеристики и жежок карактер. Со години, тие водеа во оваа категорија, но очигледно заборавија на своите силни страни. Сега, Peugeot 208 GTI се враќа во акција – но не сметајте на пријатен, бучен мотор под хаубата.
Французите користеа брз рецепт за успех. Тие ја користеа платформата Perfo, која ја развија за модели како што се Abarth 600, Lancia Ypsilon HF и Alfa Romeo Junior Veloce. Сега, овој погон, како и „ограничениот менувач“, му се дадени на Peugeot.
Peugeot 208 GTI има 280 коњски и ветува навистина добри перформанси. Да, станува збор за целосно електричен погон…Ова не е изненадување. Французите сè уште инвестираат во електрификација, дури и ако тоа не носи добри резултати од продажбата. Групацијата „Stellantis“ сега полека ја ажурира својата стратегија, но тука не ја менува насоката што ја зазела.
Па што го издвојува 208 GTI? Новиот хот-хеч од Франција се однесува на иконскиот 205 GTI главно поради бандажите (тие се најголемата предност на овој автомобил), како и мноштвото црвени елементи. Оваа боја е главната тема тука, исто така и во ентериерот. Тука, меѓу карактеристичните карактеристики, вреди да се споменат спортските седишта и изменетата графика на инструмент таблата.
Погонот од 280 коњски сили се преведува во забрзување до 100 км/ч за 5,7 секунди. Ова не е лош резултат, а добра влечна сила треба да обезбеди LSD диференцијалот со ограничено пролизгање. Суспензијата е спуштена за 3,6 сантиметри, а трагата на тркалата е проширена за 5,7 сантиметри. Предните дискови имаат дијаметар од 355 мм, а поцврстите и подебели стабилизатори ќе обезбедат подобро управување во кривини. Интересно е што бандажите ќе бидат опремени со (опционални) гуми Michelin Pilot Sport Cup 2. Малку претерување? Дефинитивно.
Секако, батеријата не е голема тука. Има капацитет од 54 kWh, што се преведува во досег од околу 350 километри. Проблемот е што тука зборуваме за WLTP стандардот, па затоа вистинскиот резултат може да биде многу помал.
Новиот Peugeot 208 GTI ќе има многу конкуренти – од MINI JCW, преку Alpine A290, до гореспоменатите модели од групацијата Stellantis. Дали ќе се „фати“ на пазарот? Времето ќе покаже.









