Премиера – ова се сите детали за новиот KIA EV4 

Целта на овој автомобил е едноставна: да се доближи електромобилноста. KIA EV4 е тука да ги комбинира економичноста и ефикасноста со интересен дизајн и добра опрема. Официјално запознајте се со новитетот на овој корејски бренд.

Не е дека пазарот на електрични автомобили не расте. Ништо не може да биде подалеку од вистината. Оригиналните претпоставки се разбира беа сосема различни, но електричните автомобили добиваат своја „земја“ од година во година, па дури и месец во месец. Следните месеци ќе бидат особено важни и се вистински тест за многу производители. Новите стандарди за емисија на CO2 значат дека уделот на електричните возила во продажбата мора да се зголеми. Тоа значи дека ќе се намалат и нивните цени, а привлечното финансирање ќе ги доближи ваквите автомобили до клиентите. Тука доаѓа KIA EV4, односно електричниот компактен модел на оваа корејска марка.

Новиот модел треба да ја надополни понудата и да создаде алтернатива на сеприсутните теренци. Ќе добиеме две верзии на каросеријата и две батерии за избор. Што можеме да очекуваме од овој автомобил?

KIA EV4 го користи потенцијалот на платформата E-GMP. Корејците овде се одлучија за поедноставни решенија. Како што очекувавме, KIA EV4 е тесно поврзан со моделот EV3. Како него, ја користи платформата E-GMP во поедноставена верзија со погон на предните тркала. И овде е избрана инсталација од 400V што овозможува намалување на цената, но не значи откажување од солидна спецификација.

Има две батерии за избор. Помалата нуди капацитет од 58,3 kWh, а поголемата 81,4 kWh. И двете се поврзани со мотор од 204 коњски сили. Спринтот до 100 км/ч трае 7,4 и 7,7 секунди, соодветно, а максималната брзина е 170 км/ч. Сето ова е испорачано во многу смело нацртан автомобил кој верно го отсликува минатогодишниот прототип. Линијата на телото и „рамниот“ преден дел овозможуваат низок коефициент на отпор (0,23).

Како што добро знаеме, аеродинамиката е клучот за успехот во електричните автомобили. Овде, тоа значи домет од 430 километри во верзијата со 58,3 kWh и 630 километри во верзијата од 81,4 kWh. Кои се димензиите на KIA EV4? Седанот е долг 4.730 мм, додека хечбекот е долг 4.430 мм. И двете имаат исто меѓуоскино растојание од 2.820 мм. Капацитетот на багажникот на седанот е 490 литри, додека хечбекот нуди 435 литри товарен простор.

Внатрешноста и опремата се клучот за успехот овде. Кокпитот го развива визуелниот концепт познат од моделот EV3. Овде наоѓаме 12,3-инчен екран за инструментите, 5,3-инчен дисплеј за климата и 12,3-инчен мултимедијален екран. Стандардно, ќе најдеме мрежно поврзување, кое исто така ќе обезбеди можност за ажурирање на автомобилот OTA (Over-The-Air).

Од KIA нагласуваат дека ентериерот се карактеризира со светли и убави завршни материјали, а квалитетот на материјалите е висок. Едноставниот дизајн на ентериерот, со волан со два краци и минималистичка контролна табла, може да го привлече вниманието.

Максималната DC моќност на полнење не е позната, но од 10 до 80% овој процес би требало да трае 31 минута. Значи, можеме да претпоставиме дека зборуваме за опсег од 130-150 kW. За возврат, вградениот полнач обезбедува наизменична струја за полнење од 11 kW. Стандардно достапна е и функцијата Vehicle-to-Load (V2L) со моќност од 3,6 kWh за полнење на надворешни уреди внатре и надвор од автомобилот, како и функцијата Vehicle-to-Grid (V2G) со моќност од 10 kWh.

Суспензијата е со потпори од Мекферсон напред и мулти-врска на задната страна. Во комбинација со употреба на врвната трета генерација на амортизери „SFD3“ чувствителни на фреквенција, суспензијата на EV4 емитува помалку бучава и вибрации за време на работата и обезбедува висока удобност при амортизацијата.

Подобрената геометрија на предната суспензија и зајакнувањето на каросеријата во клучните области ја подобруваат стабилноста на EV4 во свиоци и динамичната реакција. 50% помалку влез во управувањето обезбедува подиректно управување и подобрено чувство на возење.

Што е вклучено во опремата на EV4? Корејците се фокусираат на висок стандард на опрема. Ќе се појави цела низа решенија, кои треба да бидат привлечни за клиентите:

  • Најновите ADAS системи
  • Употреба на технологијата Highway Driving Assist 2 (HDA2).
  • Пакетот Driving F+ (Drive Wise) обезбедува напредни можности за откривање пречки
  • Оптимизирана и засилена структура на каросеријата која обезбедува највисоко ниво на безбедност
  • Kia EV4 е дизајниран да постигне рејтинг од 5 ѕвезди на Euro NCAP (со опционални безбедносни карактеристики, вклучувајќи Driving F+), оцена со 5 ѕвездички од US NCAP и максимална оцена IIHS

KIA EV4 ќе ни дојде од две фабрики. Седан верзијата ќе дојде од фабрика во Јужна Кореја, додека хечбекот ќе ја напушти фабриката во Словачка. Премиерата на пазарот е закажана за март, а продажбата ќе започне кон средината на годината.