Новиот Porsche Macan GTS пристигнува на пазарот. Се одликува со речиси 600 КС, подобрено управување и неколку смели црвени акценти. Carmine Red бојата е белег на GTS со години, а овој автомобил не е исклучок. Porsche Macan GTS го прави своето деби, проширувајќи ја понудата на електричниот SUV со поагресивна варијанта. Иако се одликува со помала моќност од Turbo, нуди поспортски карактеристики на возење.
Porsche Macan GTS има 571 коњски сили и 955 Nm вртежен момент, но…Овие бројки се однесуваат на режимот Launch Control и се достапни само за моменти. Во пракса, Macan GTS испорачува 516 коњски сили, што сепак обезбедува импресивни перформанси. Спринтот од 0-100 км/ч трае 3,8 секунди, а максималната брзина е 250 км/ч.
Како и Macan Turbo, новиот Macan GTS има најмоќен електричен мотор на задната оска достапен во овој модел. Оваа единица има дијаметар од 230 милиметри, активна должина од 210 милиметри и е опремен со инвертер од силициум карбид (SiC) од 900 ампери. Porsche Macan GTS нуди до 586 километри опсег според комбинираниот циклус WLTP. На соодветна станица за брзо полнење, високонапонската батерија од 100 kWh може да се наполни од 10 до 80% за само 21 минута, со максимална моќност на полнење од 270 kW.
Исто така, има неколку промени и во системите. Германскиот бренд ги усоврши своите системи Porsche Traction Management (ePTM) и го додаде Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) како стандард. Распределбата на моќноста помеѓу оските е од 48 до 52 проценти, што е наменето да обезбеди „интересно“ искуство при возење. Macan GTS исто така има Porsche Active Suspension Management, а самото потпирање е пониско за 10 мм.
Дизајнот, исто така, има малку различни браници и нови бандажи, како и мали измени во ентериерот. Тапацирот сега има шевови во црвена боја „Carmine“ како стандард, а инструмент таблата има малку изменета графика. Подобрениот пакет за украсни елементи Race-Tex дополнително го подобрува спортскиот изглед на кабината.
Новиот Porsche Macan GTS е веќе достапен за нарачка.













