Ова не е само уште еден модел во историјата на брендот. Ова е сосема ново поглавје, напишано од друг визионер на чело на оваа компанија. Ви го претставуваме Bugatti Tourbillon, односно автомобилот на автомобилите. Таквата изјава овде не е претерување.
Tourbillon е француски збор за виор. Овој збор е од големо значење во светот на часовниците бидејќи е поврзан со луксузот и врвната прецизност. Ова име се однесува на структурата што ги вклучува балансот и механизмот. Сето ова за да се елиминира влијанието на гравитацијата врз работата на часовникот. Сега ова име ќе биде симбол и на овој бренд. Bugatti Tourbillon е целосно ново поглавје во историјата на оваа компанија.
Првиот тон е напишан овде од самиот Еторе Бугати. Вториот, години подоцна, беше создаден благодарение на Романо Ариоли. Третиот е напишан од Фердинанд Пиех, давајќи му на Bugatti нов лик и создавајќи го моторот W16 за брендот. Сега е време за четвртата епизода, напишана од Мате Римац, млад Хрват, со неверојатна визија.
Bugatti Tourbillon е дизајниран да се бори против гравитацијата. Тоа го прави со неверојатен погон. И сето тоа е благодарение на новиот погонски систем. Неговиот најважен елемент е моторот, кој нема да го најдете во ниту една друга марка. W16 отиде во заслужена пензија, а неговото место го зазеде новиот V16 дизајн.
Cosworth, специјалист за такви структури, помогна да се изгради. Моторот од 8,3 литри сам генерира 1.000 коњски сили, тој е атмосферски и има максимални 9.000 вртежи во минута. Исто така, тежи само 251 килограм, што е помалку од структурата W16 – и тоа и покрај неговите многу поголеми димензии.
Оваа единица е поддржана од сет на електрични мотори. Има две на предната оска и тие формираат распоред на е-оска. Третиот се наоѓа во близина на задните тркала. Батеријата од 25 kWh, која ги напојува овие единици, е скриена централно под автомобилот.
Вкупно добиваме 1.800 коњски сили, пренесени на сите четири тркала. Ова се преведува во спринт до 100 км/ч за само 2 секунди. Тракцијата е поддржана од Michelin Pilot Sport Cup 2 гуми развиени специјално за овој автомобил. Бариерата од 200 км/ч се пробива за 5 секунди по стартувањето од место. 300 км/ч по 10 секунди, а нормално максимални 380 км/ч ќе достигнете – за 25 секунди. Сепак, доволно е да се инсталира специјален клуч за да се забрза автомобилот до максимални 444 км/ч во овој режим. Ова е многу импресивно.
Интересно е што и покрај присуството на хибриден систем, Bugatti Tourbillon е полесен од Chiron. Шокантно? Не, тоа се вика инженерство, технолошки напредок и генијалност. Инспирација за овој автомобил беше прецизноста која се наоѓа во најдобрите часовници. Затоа, пристапот кон именувањето беше променет. Bugatti моделите на Piëch ги добија своите имиња од тркачките возачи Pierre Veyron и Louis Chiron. Сега е време за нешто ново.
Оваа прецизност и единствен пристап кон механиката се видливи на секој чекор. Силуетата на Bugatti Tourbillon, од една страна, се однесува на неговиот претходник, но од друга страна е сосема поинаква – главно поради долгиот мотор.
Автомобилот оптички изгледа пошироко. Предниот дел е еволуција на дизајнот на Chiron, додека задниот дел се однесува на моделот Mistral. Сепак, целината создава многу кохерентен концепт кој паѓа во очи. Навистина е тешко да не се обрне внимание на многу детали овде.
Можете да влезете внатре преку вратите што се отвораат нагоре – електрично, се разбира. Самиот кокпит се однесува и на неговиот претходник, но има нов карактер. Она што паѓа во очи се часовниците – со откриени напредни механизми. Ова е знак за часовници. Интеграцијата на брзинометар и тахометар во една структура е многу импресивна. Внимание привлекуваат и дополнителни аналогни индикатори.
За прв пат, голем екран дебитира во Bugatti – но не грижете се, тоа не е постојан елемент во внатрешноста. Се повлекува нагоре и се собира внатре на барање на возачот. Благодарение на ова, можете да користите удобна навигација додека сте на пат, но можете да уживате и во чистотата на дизајнот на кокпитот.
Најголемиот детал е стартувањето на автомобилот. Овде нема да најдете копче или клуч. За да го стартувате новото Bugatti, треба да го повлечете кабелот што се протега од централната конзола. Ова е знак за првите модели на брендот и прекрасен детал кој заслужува внимание.
На патиштата ќе излезат само 250 вакви автомобили. А секој од нив чини 3,6 милиони евра. Секако, тука започнува авантурата во создавањето на своја уникатна колекција.